captcha

Jūsų klausimas priimtas

Kremlių palaikančios televizijos vedėja palūžo

Iš pareigų traukiasi dar viena „Russia Today“ žurnalistė. Jauna moteris teigia neištvėrusi Kremliaus finansuojamos televizijos skleidžiamo melo, skelbia huffingtonpost.com.
Kadras iš Youtube.com
Kadras iš Youtube.com

Iš pareigų traukiasi dar viena „Russia Today“ žurnalistė. Jauna moteris teigia neištvėrusi Kremliaus finansuojamos televizijos skleidžiamo melo, skelbia huffingtonpost.com.

Korespondentė Sara Firth apie sprendimą trauktis paskelbė praėjus vos dviem valandoms po to, kai socialiniame tinkle „Twitter“ paskelbė, jog „Russia Today“ žurnalistai „dirba Putinui“ ir skleidžia „melą“.

Tokią mintį ji išsakė susirašinėdama su „Russia Today“ korespondente Londone Polly Boiko. S. Firth pripažino, jog televizijos kanalas reikalauja, jog žurnalistai ir laidų vedėjai „iškraipytų tiesą“.

Žurnalistė kategoriška – ji teigia, jog viso to jai pakaks.

Šiais metais viešai „Russia Today“ pasmerkė ir kita televizijoje dirbusi žurnalistė Liz Wahl. Žurnalistė iš darbo išėjo tiesioginiame eteryje, pareiškusi, jog nepalaiko televizijos pozicijos, kurios pagrindinis tikslas – „visur ir visada teisinti Putiną“.

Be to, žurnalistė patvirtinusi, jog darbdaviai iš jos reikalavę „propaguoti Rusijos užsienio politiką“.

Kovą „Russia Today“ žurnalistė Abby Martin taip pat tiesioginiame eteryje, kalbėdama apie Rusijos invaziją į Ukrainą, pratrūko, jog „tai, ką padarė Rusija, yra blogai“.

Televizija korespondentės neatleido. Vėliau A. Martin naujienų agentūrai AP pareiškė: „Manau, jog, jeigu būtų mane atleidę, būtų atrodę labai nekaip. Maniau, jog jie tiesiog pasvėrė visus už ir prieš – suprato, jog mane pasilikti būtų protingiausias sprendimas“.

Šaltinis www.delfi.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Pasaulyje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close