captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Youtube“ trumpam užblokavo Kremliaus propagandinį kanalą RT

„YouTube“ trumpam užblokavo Kremliaus finansuojamą tarptautinį televizijos kanalą RT, kuris anksčiau vadinosi „Russia Today“. „Ši paskyra laikinai sustabdyta dėl kelių ar rimtų „YouTube“ politikos, susijusios su šlamštu, lošimu, klaidinančiu turiniu, pažeidimų ar kitų paslaugų teikimo sąlygų pažeidimų“, – buvo rašoma „Youtube“ RT paskyroje.
Reuters/Scanpix nuotr.
Reuters/Scanpix nuotr.

„YouTube“ trumpam užblokavo Kremliaus finansuojamą tarptautinį televizijos kanalą RT, kuris anksčiau vadinosi „Russia Today“. „Ši paskyra laikinai sustabdyta dėl kelių ar rimtų „YouTube“ politikos, susijusios su šlamštu, lošimu, klaidinančiu turiniu, pažeidimų ar kitų paslaugų teikimo sąlygų pažeidimų“, – buvo rašoma „Youtube“ RT paskyroje.

Laikinai buvo neprieinamas visas kanalo turinys. Kanalo vadovė Margarita Simonian savo „Twitter“ paskyroje reaguodama rašė, kad panašiai jau buvo atsitikę lygiai prieš dvejus metus: „Labai tikimės, kad tai techninė problema“, o ne „techninė problema“.

RT yra tarptautinė televizija, transliuojama anglų, rusų, arabų ir ispanų kalbomis ir finansuojama iš Rusijos biudžeto.

Dvi joje dirbančios žurnalistės prasidėjus Rusijos invazijai Kryme išreiškė nepasitenkinimą RT darbu, o vieną jų išėjo iš darbo. Esami ir buvę RT žurnalistai teigė, kad kanalo turinys yra manipuliuojamas ir cenzūruojamas, kad atitiktų Kremliaus propagandinius interesus.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Pasaulyje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...