captcha

Jūsų klausimas priimtas

Iš „Russia Today“ besitraukianti žurnalistė: tai Putino propagandos įrankis

Amerikietė žurnalistė, vedusi laidas Maskvos finansuojamoje televizijoje „Russia Today“ (RT), trečiadienį tiesioginiame eteryje paskelbė atsistatydinanti, protestuodama dėl Rusijos pajėgų dislokavimo Ukrainoje.
L. Wahl, „Youtube“ stopkadras
L. Wahl, „Youtube“ stopkadras

Amerikietė žurnalistė, vedusi laidas Maskvos finansuojamoje televizijoje „Russia Today“ (RT), trečiadienį tiesioginiame eteryje paskelbė atsistatydinanti, protestuodama dėl Rusijos pajėgų dislokavimo Ukrainoje.

Laidų vedėja Liz Wahl per transliaciją pareiškė nebegalinti dirbti televizijoje, kurią ji kaltino pastangomis teigiamai vaizduoti bet kokius Rusijos prezidento Vladimiro Putino veiksmus.

„Mano seneliai atvyko čia kaip pabėgėliai per Vengrijos revoliuciją – ironiška, tačiau bėgdami nuo sovietų pajėgų“, – sakė ji.

„Aš asmeniškai negaliu būti dalis tinklo, finansuojamo Rusijos vyriausybės, kuri siekia teisinti Putino veiksmus, – pridūrė L. Wahl. – Didžiuojuosi būdama amerikietė ir tikiu tiesos skleidimu. Dėl to po šios žinių laidos aš atsistatydinu.“

L. Wahl pasitraukė po to, kai kita amerikietė RT laidų vedėja Abby Martin sukritikavo prorusiškų pajėgų veiksmus Kryme per savo laidą.

Reaguodama į L. Wahl pareiškimą, RT pareiškė, jog tai buvo „savireklamos triukas“ ir suabejojo jos profesionalumu.

„Kai žurnalistas nesutinka su savo organizacijos redakcijos pozicija, paprastai nusiskundimai išreiškiami redaktoriui ir, jeigu jie negali būti išreikšti, profesionaliai pasitraukiama, – sakoma televizijos pranešime. – Tačiau kai kas nors padaro didelį viešą šou iš asmeninio sprendimo, tai yra ne kas kita, o savireklamos triukas.“

L. Wahl sakė televizijai CNN iš pradžių dvejojusi, tačiau galiausiai apsisprendusi viešai išdėstyti savo požiūrį.

„Baiminausi priemonių, kurias jie galėjo prieš mane panaudoti; atsakomųjų priemonių“, – aiškino ji, pridūrusi, kad „mąstė apie pasitraukimą ilgą laiką“.

„Tapo labai aišku ... ypač vykstant krizei Kryme, kad RT uždavinys – skleisti putinistinę propagandą, nušviesti tą konfliktą, kaip Putinas nori mums jį parodyti, ir peikti JAV“, – pabrėžė L. Wahl.

Duodama interviu JAV naujienų portalui „The Daily Beast“, L. Wahl pareiškė: „Išties jaučiuosi šlykščiai, kad ten dirbau.“

Tuo metu A. Martin, vedanti RT laidą „Breaking The Set“, vienos transliacijos pabaigoje pareiškė esanti „griežtai nusistačiusi prieš“ karinę intervenciją Ukrainoje.

„Tai, ką padarė Rusija, yra neteisinga“, – pabrėžė ji.

Po to akibrokšto televizija pareiškė, kad A. Martin „nėra giliai susipažinusi su tikrąja padėtimi Kryme“ ir pažadėjo pasiųsti ją į pusiasalį, kad žurnalistė „susidarytų savo nuomonę šių įvykių epicentre“.

A. Martin vėliau socialiniame tinkle „Twitter“ parašė, kad į Krymą nevyks.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Tema: Ukraina po V. Janukovyčiaus

Pasaulyje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...