captcha

Jūsų klausimas priimtas

Nepriklausoma Rusijos televizija „Dožd“ sulaukė naujo smūgio

Didžiausia Rusijos palydovinės televizijos bendrovė atsisakė transliuoti nepriklausomo televizijos kanalo „Dožd“ („Lietus“) laidas dėl jo surengtos prieštaringai vertinamos apklausos, kuri esą užgavo dalies šalies gyventojų jausmus ir supykdė vyriausybę.
M. Vaičiulio (BFL) nuotr.
M. Vaičiulio (BFL) nuotr.

Didžiausia Rusijos palydovinės televizijos bendrovė atsisakė transliuoti nepriklausomo televizijos kanalo „Dožd“ („Lietus“) laidas dėl jo surengtos prieštaringai vertinamos apklausos, kuri esą užgavo dalies šalies gyventojų jausmus ir supykdė vyriausybę.

„Dožd“ savininkas Aleksandras Vinokurovas, socialiniame tinkle „Twitter“ komentuodamas bendrovės „Tricolor TV“ sprendimą pašalinti šį kanalą iš savo programų paketų, pažymėjo, jog tai reiškia jo „faktinį uždarymą“.

„Tricolor TV“ pasekė kitų kabelinės ir palydovinės televizijos retransliuotojų pavyzdžiu. „Dožd“ direktorė Natalija Sindejeva kėlė prielaidą, kad tokius veiksmus nulėmė Kremliaus spaudimas.

„Dožd“, kurios laidos transliuojamos internetu, kabelinės televizijos tinklais ir per palydovus, savo tinklalapyje paskelbtoje apklausoje klausė, ar Sovietų Sąjungai per Antrąjį pasaulinį karą nevertėjo atiduoti Leningrado (dabartinio Sankt Peterburgo) nacistinės Vokietijos pajėgoms, kad būtų išgelbėta tūkstančiai žmonių gyvybių, kurių pareikalavo 872 dienas trukusi blokada.

Kanalas atsiprašė dėl tos apklausos, tačiau Kremlius pareiškė, jog ji peržengė „raudoną liniją“, o prokurorai pradėjo tyrimą.

„Dožd“ transliuodavo aštraus tono reportažus, kritikuojančius Rusijos valdžią, taip pat pateikdavo nešališką požiūrį į Ukrainoje vykstančius protestus prieš vyriausybę.

Televizijos vadovė N. Sindejeva sakė, kad spaudimas kanalui prasidėjo po to, kai buvo parodyti reportažai apie aukšto rango Kremliaus pareigūnams priklausančius brangius nekilnojamojo turto objektus.

„Dalykus reikia vadinti jų tikraisiais vardais. Be abejo, tai yra cenzūra ir spaudimas“, – praėjusią savaitę naujienų agentūrai „Reuters“ sakė N. Sindejeva.

„(Ta apklausa) buvo fantastiška dingstis priveržti mums varžtelius, – sakė ji . – Valdžia jau seniai laukė tokios dingsties.“

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Pasaulyje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...