Pasaulyje

2013.08.21 12:31

Graikijos visuomeninė televizija vėl transliuoja žinias

ELTA2013.08.21 12:31

Graikijos naujoji visuomeninė televizija EDT pradėjo transliuoti žinias praėjus daugiau nei dviem mėnesiams, kai vyriausybė uždarė buvusį valstybinį transliuotoją „Hellenic Broadcasting Corporation“ (ERT), skelbia BBC.

Graikijos naujoji visuomeninė televizija EDT pradėjo transliuoti žinias praėjus daugiau nei dviem mėnesiams, kai vyriausybė uždarė buvusį valstybinį transliuotoją „Hellenic Broadcasting Corporation“ (ERT), skelbia BBC.

Graikijos vyriausybė išjungė ERT birželio 11 dieną, iš darbo buvo atleista 2 tūkst. 700 darbuotojų, tačiau transliacijos ir toliau vyko internetu. Graikijos konservatorių vadovaujama vyriausybė pareiškė, kad ERT dirbo neefektyviai ir kainavo apie 300 mln. eurų per metus.

Europos transliuotojų sąjunga (EBU) nutraukė ERT transliacijas pradėjus EDT rodyti žinių programą.

Graikijos valdžia neseniai pranešė, kad naujajam transliuotojui pagal dviejų mėnesių sutartį pasamdyta daugiau nei 500 žmonių.

Pirmoji dviejų valandų naujienų programa prasidėjo 8.00 val. vietos laiku.

Praėjusį mėnesį pirmą kartą atnaujinus darbą EDT daugiausia transliavo senus graikiškus nespalvotus dokumentinius filmus.

20180218

Įkelk naujieną

Nuotraukos
Nuotraukos
Kelkite nuotraukas tiesiai iš kompiuterio arba spauskite pridėti nuotrauką/as
Nuorodos į audiovizualinę informaciją
Autorius