captcha

Jūsų klausimas priimtas

Filadelfijos traukinio mašinistas avarijos neatsimena

JAV keleivinio traukinio, važiavusio daugiau negu 160 km per valandą greičiu, mašinistas įjungė avarinius stabdžius prieš pat jam nulekiant nuo bėgių per katastrofą, pareikalavusią bent septynių žmonių gyvybių, trečiadienį pranešė tyrėjai.
Reuters/Scanpix nuotr.
Reuters/Scanpix nuotr.

JAV keleivinio traukinio, važiavusio daugiau negu 160 km per valandą greičiu, mašinistas įjungė avarinius stabdžius prieš pat jam nulekiant nuo bėgių per katastrofą, pareikalavusią bent septynių žmonių gyvybių, trečiadienį pranešė tyrėjai.

Traukinio greitis daugiau negu dvigubai viršijo leistiną, o stabdžiai menkai tesulėtino sąstatą, prieš jo vagonams nuvirstant nuo bėgių ilgame posūkyje ties Filadelfija. Per šį incidentą dar per 200 žmonių buvo sužeisti – kai kuriems buvo sulaužyti šonkauliai ir pradurti plaučiai.

Tačiau traukinio mašinistas sako neprisimenantis avarijos, per kurią žuvo žmonių, nurodė jo advokatas. JAV žiniasklaida traukinio vairuotoją įvardijo kaip 32 metų Brandoną Bostianą, gyvenantį Niujorke.

Jo advokatas Robertas Gogginas trečiadienio vakarą sakė „ABC News“, kad B. Bostianas negali paaiškinti, kaip įvyko katastrofa ir to neprisimena. B. Bostianas davė kraujo mėginį, atidavė tyrėjams savo mobilųjį telefoną ir bendradarbiauja su pareigūnais, pridūrė R. Gogginas.

Mašinistas atsimena tik tiek, kad vairavo traukinį, kai šis priartėjo prie avarijos vietos, o vėliau buvo „mėtomas“, nurodė ABC. Jis susirado savo mobilųjį telefoną ir iškvietė pagalbą, sakė R. Gogginas.

B. Bostianas patyrė smegenų sukrėtimą; jam taip pat buvo prakirsta galva – žaizdai prireikė 14 siūlių. Be to, jam buvo sužeistos kojos, sakė advokatas.


Mašinistui „įjungus visus stabdžius“ 170 km per valandą važiavusio traukinio greitis sumažėjo tik iki 164 km per valandą, nurodė R.Sumwaltas, pabrėžęs: „Sulėtinti traukiniui reikia daug laiko ir didelio atstumo.“

Posūkyje, kuriame įvyko avariją, buvo galima važiuoti ne didesniu negu 80 km. per valandą greičiu.

Nacionalinė transporto saugumo valdyba (NTSB) perspėjo, kad paskelbtas pirmasis duomenų vertinimas tėra preliminarus ir kad reikės daugiau laiko, siekiant išsiaiškinti, kas nulėmė geležinkelių bendrovės „Amtrak“ 188-ojo reiso traukinio, važiavusio iš Vašingtono į Niujorką, avariją.

Katastrofos vietoje ekspertai ieškojo įrodymų, o lokomotyvas ir vagonai buvo keliami į saugią vietą, kur bus tiriami. Preliminari informacija iš dalies pagrįsta traukinio juodosios dėžės duomenimis.

„Mūsų uždavinys – ne tik išsiaiškinti, kas įvyko, bet ir kodėl tai įvyko, kad galėtume užtikrinti, kad tai nebepasikartotų“, – žurnalistams sakė NTSB tyrėjų grupės vadovas Robertas Sumwaltas, pridūręs, kad jo komanda įvykio vietoje dirbs savaitę.

Pasak R.Sumwalto, greičio valdymo sistema, naudojama „Amtrac“ intensyvaus eismo Šiaurės Rytų koridoriuje tarp Vašingtono ir Niujorko, dar nebuvo įdiegta katastrofos vietoje.

„Mums atrodo, kad jeigu tokia sistema būtų buvusi įdiegta šiame geležinkelio ruože, avarija nebūtų įvykusi“, – pabrėžė jis.

Pareigūnai perspėjo, kad kai kurie iš 243 keleivių ir įgulos narių, įtrauktų į traukinyje buvusių žmonių sąrašą, dar nėra rasti, todėl aukų skaičius dar gali padidėti.
Filadelfijos meras Michaelas Nutteris sakė, kad traukinių eismas tarp jo miesto ir Niujorko veikiausiai bus sustabdytas iki šios savaitės pabaigos.

„Aukomis galėjo tapti bet kuris iš mūsų tėvų, vaikų arba kas nors iš mūsų bendruomenių“, – sakė JAV viceprezidentas Joe Bidenas, pats dažnai važinėjantis šia populiaria linija tarp Vašingtono ir savosios Delavero valstijos.

„Amtrak“ man tarsi antra šeima – kaip ir daugeliui kitų keleivių“, – pridūrė jis.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Pasaulyje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...