Mokslas ir IT

2019.03.18 10:04

Reklamos specialistai vis daugiau dėmesio skiria alternatyvoms, labiausiai augo „LinkedIn“

LRT.lt2019.03.18 10:04

Siekiant suteikti galimybių reklamos ir rinkodaros ekspertams, Lietuvoje startuoja nemokama ir sertifikuota mokymosi platforma, padedanti geriau suprasti skirtingų internetinės reklamos kanalų galimybes.

Dar neatrastos reklamos galimybės

Jau patyrusiems skaitmeninės rinkodaros profesionalams bei vadovams platformos turinys padės praplėsti savo ekspertiškumo ribas bei atsinaujinti įgūdžius ir žinias. Tuo tarpu jaunieji specialistai turės galimybę susipažinti ir geriau suprasti, kaip veikia įvairūs skaitmeniniai kanalai bei kaip juos efektyviau įdarbinti. Platformoje visi norintys gali atrasti sertifikuotų mokymų programas apie reklamos galimybes tokiose socialinėse medijose kaip „LinkedIn“, „Spotify“, „Twitter“, „Snapchat“, „TripAdvisor“ ir kitose. Šiandien platformos „Httpool Education“ sertifikatą turi jau daugiau nei 12 tūkst. reklamos specialistų, pasidalinta daugiau nei 50 tūkst. valandų mokomosios medžiagos bei išnagrinėti 70 specifinių atvejų.

„Sėkmingas „Httpool Education“ startas Lotynų Amerikoje įkvėpė mus platformą padaryti pasiekiamą ir kituose regionuose, kuriuose veikia kompanija. Kadangi mes tikime, kad švietimas yra pagrindinis rinkos sėkmės ir plėtros raktas, norime prie to prisidėti. Šio edukacinio projekto pagrindinis tikslas paskatinti reklamos profesionalus ir entuziastus sužinoti daugiau, o prekių ženklus – išnaudoti dar neišbandytas reklamos galimybes“, – sako „Httpool“ vadovas Lietuvoje Šarūnas Sakalauskas.

Sėkmės istorijos iš pasaulio ir Lietuvos

„Httpool“ atstovaujami socialinių medijų kanalai tapo neatsiejama skaitmeninės bendruomenės dalimi ir Lietuvoje. Š. Sakalauskas išskiria tris populiariausius Lietuvoje – „LinkedIn“, „Spotify“ bei „Twitter“. Ekspertas pastebi, kad „LinkedIn“ praeitais metais Lietuvoje buvo viena sparčiausiai augusių platformų. Paties socialinio tinklo pozicijos pokytis link pagrindinės verslo turinio platformos pasaulyje lėmė tiek vartotojų, tiek ir kompanijų puslapių skaičiaus augimą.

„Pastebime, kad reklamos specialistams ir entuziastams svarbi galimybė rasti koncentruotą informaciją, ką ir kokiam socialiniame tinkle galima padaryti, ko pasiekti. Todėl mūsų nuomone, yra svarbu koncentruotai ir tiksliai išryškinti reklamos alternatyviose platformose galimybes, kurios dažnai turi originalių ir visiškai kitokių įrankių. Tai – lyg naujas, ir reklamos specialistų neištirtas, laukas“, – teigia Š. Sakalauskas.

Skaitmeninės rinkodaros specialistams kampanija suteikia sertifikatus, kurie patvirtina, jog ekspertai susipažino su platformos reklamos įrankiais, galimybėmis ir gali atskleisti jų vertę prekių ženklams. Norintys žinių gali semtis stebėdami animuotas paskaitas, gilindamiesi į platformų funkcijas, jų auditorijos demografiją bei mokydamiesi iš tikrų sėkmės istorijų. Tiesa, projekto iniciatoriai Lietuvoje teigia, kad netrukus platforma pasipildys ir sėkmės istorijomis iš Lietuvos ir kitų Baltijos šalių.

Projekto turinys pasipildys ne tik sėkmės atvejų analizėmis – kadangi socialinių medijų vartotojai yra itin dinamiški, o kartu su jais keičiasi ir platformos, mokymai nuolat atnaujinami, dalinamasi aktualiausia informacija. „Httpool Education“ platforma yra veiksminga priemonė reklamos ekspertams, norintiems neatsilikti nuo aktualiausių pokyčių ir naujienų socialinėse platformose.