Mokslas ir IT

2019.03.07 10:57

Verslo ir mokslo sinergija: perkamiausias „Victoria‘s Secret“ liemenėles sukūrė lietuviai

LRT.lt2019.03.07 10:57

Lietuvių įmonė, atradusi naują polimerų apdirbimo technologiją, sukūrė visiškai naują moteriškoms liemenėlėms skirtą medžiagą ir ėmė kurti analogų pasaulyje neturinčias liemenėles. Ir iškart gavo milžinišką užsakymą – bendrovė „Victoria Secret“ užsakė pagaminti 300 tūkst. liemenėlių. Kolekcija „Snakeskin“ tapo perkamiausia „Victoria Secret“ istorijoje.

Šios „Victoria‘s Secret“ liemenėlės, sukurtos naudojant polimerų technologiją, klientes pakerėjo tuo, jog keičia spalvą, o, be to, yra ypač funkcionalios ir patogios. Neseniai lietuvių gamintojas šiam prekės ženklui išpildė ir antrąjį užsakymą – pagamino liemenėlių kolekciją „Love“.

„Praėjusiais metais SEB spartaus verslo augimo programoje mūsų komandos atrasta naujoji technologija padeda sukurti tokią liemenėlę, kuri efektyviai prilaiko krūtinę, palaiko formą, yra labai patogi, nevaržanti ir nebereikia naudoti jokių metalų ar porolono. O dizaineriams ji suteikė kur kas daugiau galimybių išpildyti savo kūrybines idėjas. Jei iki šiol figūravo mezginiai ir gana ribotos spalvos, dabar galima kurti blizgančias, šviečiančias, pereinančių spalvų, liemenėles su nuotraukomis ir dar daugiau. Šis po verslo auginimo programos patirtas verslo šuolis yra tikra mūsų bendrovės pelenės istorija“, – sako įmonės „3T-Transfers Technologies for Textile“ direktorė Daiva Svigarienė.

Nors įmonė ir anksčiau dirbo su gerai žinomais prekės ženklais – daugiausia sporto prekių, toks tarptautinis pripažinimas gaminant liemenėles užgriuvo gana netikėtai. Pasak D. Svigarienės, atrasti naują rinką ir tinkamai joje pasirodyti padėjo dalyvavimas spartaus verslo augimo programoje, skirtoje pagreitinti mažo ir vidutinio verslo plėtrą.

„Dalyvaudami programoje išvystėme idėją ir sukūrėme liemenėlių kolekciją, o visai netrukus gavome milžinišką užsakymą, kokio iki šiol nesame turėję. Taip pat esame labai dėkingi mentoriams, patarusiems patentuoti technologiją. Mes greitai tapome gana galingas apatinio trikotažo rinkos žaidėjas, kurio ėmė bijoti konkurentai“, – patirtimi dalijasi įmonės vadovė.

Įmonė „3T-Transfers Technologies for Textile” praėjusiais metais skaičiavo penktadaliu (20 proc.) didesnę apyvartą, šiemet planuoja augti net 30 procentų. Dabar įmonė dirba ir su kitais žinomais užsakovais, tokiais kaip „Triumph“, „Chanttele“, „Milavitsa“, yra paruošusi daug naujų kolekcijų.

„Pastebime, kad ypač ilgai rinkoje veikiančioms įmonėms būna gana sunku atrasti naują nišą, inovuoti, priešingai nei startuoliams, kurie pradeda veiklą kupini idėjų, entuziazmo, neturintys išankstinių nuostatų. Todėl patyrusioms įmonėms, jaučiančioms, kad reikia proveržio, naudinga pasidomėti įvairiais verslo akceleratoriais, programomis, rasti mentorių, ir svarbiausia – atitrūkti nuo kasdienybės bei į savo verslą pažiūrėti kitu kampu - tuomet gali gimti tikrų aukso grynuolių. Šią galimybę puikiai išnaudojo įmonė „3T-Transfers Technologies for Textile”, kuri praėjusiais metais vykusioje verslo augimo programoje buvo pripažinta viena iš didžiausią pažangą padariusių įmonių“, – sako SEB Inovacijų centro vadovas Andrius Bolšaitis.

Vilniuje įsikūrusi „3T-Transfers Technologies for Textile“ gamykla užima apie 2 000 kv.m. plotą, joje dirba daugiau kaip 70 specialistų, tarp jų ir chemikai bei inovacijų kūrėjai.