Prancūzijoje ir Belgijoje viešintys „Telia“ klientai vėl gali skambinti, siųsti SMS, naršyti internete ir naudotis kitomis tarptinklinio ryšio paslaugomis. Dėl užsienio šalių operatorių tinklo klaidų kilę sutrikimai pataisyti trečiadienio popietę, praneša „Telia“.
„Sutrikimai, kilę dėl tinklo konfigūracijos klaidų, buvo užfiksuoti vėlyvą antradienį, dėl to „Telia“ skubiai susisiekė su Prancūzijos ir Belgijos telekomunikacijų bendrovėmis „Orange“, „Bouygues“ ir SFR. Klaidų paieška ir ištaisymas užtruko beveik parą“, – teigiama „Telia“ išplatintame pranešime.
„Telia“ skelbia apgailestaujantys dėl klientų patirtų nepatogumų ir žada kompensuoti su tuo susijusias išlaidas. Dėl kompensacijos klientai turėtų kreiptis į „Telia“ klientų aptarnavimo specialistus.