Mokslas ir IT

2018.10.10 12:19

„Tele2“ praneša galutinai pašalinusi ryšio sutrikimus

LRT.lt2018.10.10 12:19

Antradienį mobiliojo ryšio operatorės „Tele2“ viename iš duomenų centrų įvykus gedimui, dalis klientų patyrė nepatogumų. Galutinai sutrikimas pašalintas trečiadienį, kaip pranešė bendrovės atstovai.

Sutrikimai prasidėjo tuomet, kai dėl trumpojo elektros jungimo įvyko mechaninis gedimas centrinėje tinklo dalyje – duomenų centre, per kurį perduodami operatoriaus klientų skambučiai, SMS žinutės ir duomenų sesijos.

Klientų srautai buvo nukreipiami į antrąjį, veikiantį duomenų centrą. Dėl didelės darbų apimties perregistravimas truko kelias valandas, tačiau didžiajai klientų daliai sutrikimus pavyko pašalinti dar iki antradienio vakaro.

„Tele2“ komunikacijos vadovas Andrius Baranauskas antradienį teigė, kad nesėkmingų skambučių sumažėjo 4–5 kartus.

„Dauguma skambučių sėkmingi. Skambučiai nukreipti, vaizdžiai tariant, į „aplinkkelį“, vis tiek žmonės gali naudotis paslauga. Bet tikrai žinome, kad dalis, 7-8 proc., skambučių vis dar gali būti nesėkmingi, todėl ir sakome, kad problema neišspręsta. Visi mūsų darbuotojai, kurie tik gali, dirba (...) Matome progresą, problemą žinome“, – BNS sakė A. Baranauskas.

Ryšio sutrikimų patiriantiems klientams bendrovė rekomenduoja perkrauti telefoną, bandyti skambinti kelis kartus.

Gedimo „Tele2“ tinkle būta ir vasarą. Rugpjūčio pradžioje buvo sutrikęs bendrovės klientų ryšys užsienyje.