Mokslas ir IT

2018.08.04 16:53

Antrą parą neveikia užsienyje „Tele2“ ryšys: plūsta nukentėjusiųjų skundai

„Tele2“ klientų skundžiasi – jie teigia jau antrą dieną negalintys naudotis tarptinkliniu ryšiu. Kol vieni klientai dėl šių nesklandumų kalba apie patirtus didžiulius nuostolius, „Tele2“ atstovas tikina: dėl gedimo kalta jų Šveicarijos partnerė, o nukentėjusiesiems bus išmokėtos kompensacijos.

„Dirbu gidu Skandinavijoje. Šiandien (04.08) Osle prasideda kelionė, atvyksta 45 žmonės iš Italijos, manęs ieško nuo vakar, su manim negali susisiekti nei klientai, nei darbdaviai, nei aš galiu kam prisiskambinti. Gresia didžiuliai nuostoliai, galimas atleidimas iš pareigų dėl jūsų kaltės. Kaip siūlote spręsti tokią situaciją? Kaip kompensuosite nuostolius ir padarytą ilgalaikę žalą profesinėje srityje“ , – „Tele2“ atstovų socialine tinkle „Facebook“ klausė klientas.

Ryšio sutrikimais skundėsi ir Vokietijoje, Kipre esantys „Tele2“ klientai. „Tele2“ komunikacijos direktorius Andrius Baranauskas 15min teigė, kad dėl ryšio sutrikimų kalta operatoriaus partnerė Šveicarijos įmonė „Comfone“.

„Šiuo metu mūsų tarptinklinis ryšys neveikia. Visiškai, labai dėl to apgailestauju.

KAS VYSTA? Tarptinklinis ryšio paslaugos šiuo metu neveikia. Jei esate užsienyje ir negalite prisijungti prie tinklo – tai ne jūsų kortelės ir ne telefono kaltė, problema mūsų pusėje. Lietuvoje visos paslaugos veikia, čia esantys klientai nepaveikti.

KAS NUTIKO? Problema atsirado pas mūsų partnerius, kurių paslaugomis naudojamės jungdamiesi prie kitų operatorių tinklų. Dirbame su Šveicarijos įmone „Comfone“, kuri teikia tinklų sujungimo paslaugas. Ir daug kitų paslaugų – finansinį kliringą, tarptautinius atsiskaitymus, kitas panašias paslaugas. Tai viena didžiausių tokio pobūdžio bendrovių pasaulyje – ir viena patikimiausių, bent jau iki šiol. Gedimas įvyko „Comfone“ pusėje. Sistemos, aptarnaujančios mūsų klientų srautą užsienyje, sugedo.

KADA IŠSPRĘSIM? Deja, kol kas neturime jokių prognozių. Žinau, kad kol kas komanda dirba visą parą. Trumpam paslaugas pavyko atnaujinti naktį, po to sistemos vėl neatlaikė.

KIEK KLIENTŲ PAVEIKTA? Visi „Tele2“ klientai užsienyje. Tikslaus skaičiaus nežinome, nes jie negali jungtis prie tinklo. Praeities duomenys rodo, kad tokių žmonių gali būti per 30 tūkstančių, bet šiuos skaičius tiksliname.

KĄ JIEMS DARYTI? Yra kelios galimybės. Jei ryšio reikia skubiai – įsigyti vietos operatoriaus kortelę. Taip pat galima naudotis vietos „WiFi“ paslaugomis.

AR GALIMA SKAMBINTI PAGALBOS NUMERIU? Taip, pagalbos numeris veikia. Europos Sąjungoje jis 112, kitose šalyse gali būti kitas.

AR SKIRSITE KOMPENSACIJĄ? Taip. Šiuo metu dėl jos sprendžiame, bet kuriuo atveju skirsime kompensaciją visiems nepatogumus patyrusiems klientams. Dar kartą labai visų atsiprašome“, – teigė A. Baranauskas.