Apie 1,5 mln. Lietuvos gyventojų turi paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“. Socialinių tinklų ekspertės Vaidos Niparavičienės teigimu, gyventojai per dieną „Facebooke“ praleidžia apie 2,5 val. ir šis laikas ilgėja.
„Pats „Facebook“ ir bendravimo kultūra jame keičiasi. Jei anksčiau buvo įprasta manyti, kad žmonės kelia įrašus, kuriais iškreipiamas realus vaizdas, idealizuojamas gyvenimas, dabar matome aktualių pranešimų, kai žmonės keičiasi naudinga informacija, kuria socialines iniciatyvas, kurios galiausiai virsta realiai darbais“, – pastebi „Swedbank“ socialinių tinklų ekspertė V. Niparavičienė.
Kadangi dauguma gyventojų saugiau jaučiasi virtualioje erdvėje ir socialiniuose tinkluose drąsiau užduoda klausimus, tad daugiau dėmesio socialiniams tinklams priverstos skirti ir įmonės.
„Per pastaruosius trejus metus pastebėjome tendenciją, kad užklausų daugėja. Jei anksčiau užtekdavo dviejų rankų administruoti kelias užklausas, dabar reikia pasitelkti visą padalinį“, – sako V. Niparavičienė.
Pašnekovė pastebi, kad kai kurie žmonės socialiniame tinkle į bankus kreipiasi ir itin svarbiais klausimais, pavyzdžiui, pametę savo banko kortelę. Tad tokiais atvejais iš banko tikimasi operatyvaus reagavimo.
Visgi socialinių tinklų ekspertė primena, kad naudojantis „Facebook“ reikėtų pagalvoti, ar komentarai asmeninėje erdvėje nekenkia darbui.
Išsamiau – LRT TELEVIZIJOS laidos „Laba diena, Lietuva“ įraše.