Tarptautinė civilinės aviacijos organizacija siekia sužinoti žmonių nuomonę dėl pasiūlymo ne tik registruoti bepiločius aparatus, bet ir sukurti sistemą, kuri sektų jų buvimo vietą realiuoju laiku – visai taip, kaip dabar prižiūrimas civilinių ir karinių orlaivių judėjimas.
Aukščiausio Jungtinių Tautų Civilinės aviacijos priežiūros organo ekspertai pripažino, kad bepiločių skraidyklių technologijos tobulėja taip sparčiai, kad reikia nedelsiant spręsti jų teisinio reguliavimo klausimus.
Pagal dabartines rekomendacijas dronams draudžiama skraidyti arčiau kaip per 50 metrų nuo žmonių, automobilių, ar pastatų ir jie neturėtų kilti aukščiau 150 metrų. Aplink oro uostus turėtų būti bet 8 kilometrų saugumo zona.
Atskirose šalyse šios taisykles skiriasi ir tai kelia rimtų saugumo problemų.