Mokslas ir IT

2021.11.30 14:49

JK konkurencijos tarnyba nurodė „Facebook“ parduoti „Giphy“

ELTA2021.11.30 14:49

Jungtinės Karalystės (JK) konkurencijos tarnyba antradienį nurodė socialinių tinklų milžinei „Facebook“ parduoti animacinės grafikos startuolį „Giphy“ dėl šių kompanijų bendradarbiavimo neigiamo poveikio konkurencijai ir reklamai.

JK konkurencijos ir rinkų priežiūros tarnyba (CMA) savo sprendimą priėmė po konsultacijų su suinteresuotomis įmonėmis ir organizacijomis. CMA praėjusį mėnesį nubaudė „Facebook“ 50 mln. svarų (58 mln. eurų) bauda, kompanijai nepateikus pakankamai detalių apie „Giphy“ įsigijimą.

Pasak Stuarto McIntosho, kuris vadovavo tyrimui dėl „Giphy“ įsigijimo, būtina imtis veiksmų, nes tai jau paveikė konkurenciją reklamos rinkoje. „Nesiėmus veiksmų, „Facebook“ taip pat galės dar labiau išplėsti savo įtaką socialiniuose tinkluose, kontroliuodama konkurentų prieigą prie „Giphy“ GIF failų“, – pridūrė jis.

„Facebook“ iš karto nesureagavo į šį JK tarnybos sprendimą. Bendrovė įsigijo „Giphy“ 2020 metų gegužę už 400 mln. dolerių.

Mums svarbus tikslumas ir sklandi tekstų kalba. Jei pastebėjote klaidų, praneškite portalas@lrt.lt