Mokslas ir IT

2020.04.22 15:44

Sudėtingą kibernetinę ataką patyrusi „Telia“ sutvarkė kilusius nesklandumus

atnaujinta 17.14

Telekomunikacijų bendrovė „Telia“ informavo, kad patyrė sudėtingą DDoS ataką, nukreiptą į „Hostex“ infrastruktūrą. Dėl šios atakos sutriko kai kurių įmonių svetainių, naujienų portalų veikla, nesklandumų patyrė ir kai kurie mobiliojo operatoriaus klientai. Bendrovė pranešė, kad antradienį 17 val. ataka buvo suvaldyta.

Dėl DDoS atakos buvo laikinai sulėtėjusios ar nepasiekiamos kai kurių įmonių svetainės ar paslaugos, jų veikimas atstatytas.

„Telia“ specialistų komandos operatyviai sprendžia srautų nukreipimo ir paveiktų paslaugų atstatymą bei visišką DDoS puolimo sustabdymą. Pirminiais duomenimis, užkrėstų kompiuterių tinklo („botneto“) ataka daugiausiai vyksta iš užsienyje esančių serverių užklausomis atakuojant gana platų „Hostex“ IP rėžį. Didžioji „Telia“ IT paslaugų dalis lieka nepaveikta, privačių klientų ryšio paslaugoms jokios įtakos nėra. Atsiprašome klientų už galimus laikinus nepatogumus“, – LRT.lt pateiktame komentare rašo bendrovės atstovas spaudai Audrius Stasiulaitis.

Apie sutrikusią savo veiklą pranešė naujienų agentūra BNS – skaitytojai buvo informuoti, kad naujienos gali būti laikinai nepasiekiamos. „Paysera“ savo „Facebook“ paskyroje įspėjo, kad dėl trukdžių laikinai nepasiekiamas klientų aptarnavimo centras.