Pekine įsikūrusi socialinių tinklų platforma „TikTok“ ketvirtadienį paskelbė, kad svarbiausių darbuotojų, pedagogų ir koronaviruso smarkiai paveiktų vietos bendruomenių paramai paaukos 250 mln. dolerių (228 mln. eurų) sumą.
Vaizdo įrašų dalijimosi programėlė taip pat paaukos atskirą 100 mln. dolerių sumą atsikurti siekiančioms bendrovėms – už paskirtas lėšas viruso paveiktos įmonės platformoje galės nemokamai reklamuotis.
Po atskirą 15 mln. ir 10 mln. dolerių sumą reklamoms gaus JAV Ligų kontrolės ir prevencijos centras (CDC) ir Pasaulio sveikatos organizacija (PSO). CDC tviteryje parašė, kad yra „nepaprastai dėkinga“ už tokią auką.
„TikTok“ taip pat paskelbė, kad bendradarbiauja su pasaulio partnerėmis platindama medicinines kaukes ir kitas asmeninės apsaugos priemones ligoninėms sunkiai viruso paveiktose valstybėse, tokiose kaip Italija, Pietų Korėja ir JAV.
„Suprantame, kad tai sudėtingas laikotarpis visiems“, – pranešime teigė „TikTok“ generalinis direktorius Alexas Zhu.
Itin populiari socialinių tinklų programėlė „TikTok“ buvo pristatyta 2016 metais. Anot naujienų portalo CNET, 2019-aisiais ji tapo septinta dažniausiai atsisiųsta programėle per pastarąjį dešimtmetį.