Mokslas ir IT

2020.03.02 16:55

Kelioms valandoms buvo sutrikęs „Bitės“ tarptinklinis ryšys

atnaujinta 20.07
Kornelija Mykolaitytė, ELTA, LRT.lt2020.03.02 16:55

Pirmadienį, 16 valandą Lietuvos laiku, sutriko telekomunikacijų bendrovės „Bitė“ tarptinklinis ryšys. Tiesa, po kelių valandų įmonė pranešė, kad nesklandumai buvo išspręsti.

„Sutrikimai kilo mūsų partnerio, Belgijos bendrovės „BICS“, kurios paslaugomis naudojasi daugiau kaip 500 mobiliojo ryšio operatorių, pusėje. Šią akimirką vienintelė galimybė mūsų klientams naudotis ryšiu užsienyje – ieškoti viešojo bevielio interneto (WiFi) prieigos“, – komentare sako „Bitė Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir ryšių su visuomene vadovas Jaunius Špakauskas.

Atnaujinta 20.05 val.

Praėjus kelioms valandoms po sutrikimų įmonė pranešė, kad pavyko išspręsti nesklandumus, tarptinklinis ryšys vėl veikia.

„Bitės“ tarptinklinis ryšys vėl veikia. Klientai jau gali vėl naudotis mūsų paslaugomis užsienyje – skambinti, rašyti trumpąsias žinutes bei naudotis interneto ryšiu. Belgijos bendrovė „BICS“, teikianti tarptinklinio ryšio (angl. roaming) paslaugą, išsprendė techninius nesklandumus. Dar sykį atsiprašome savo klientų dėl nepatogumų“, – žiniasklaidai teigė J. Špakauskas.

Anot įmonės, jei klientams, esantiems užsienyje, nepavyksta prisijungti prie tinklo – rekomenduojama perkrauti savo telefoną. Jei telefonas automatiškai neprisiregistruos prie kitos šalies tinklo, reikia rankiniu būdu pasirinkti kitą tos šalies mobiliojo ryšio operatorių.