Mokslas ir IT

2019.12.16 11:41

Unikalus Lietuvos kompiuterinių žaidimų kūrėjų pasiekimas – su „Hard Rock Cafe“ atidarė restoraną

LRT.lt2019.12.16 11:41

Vienas populiariausių tarptautinių restoranų tinklų „Hard Rock Cafe“ kartu su lietuvių vaizdo žaidimų studija „Nordcurrent“ atidarė naują restoraną, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Lietuvių kompanijos sukurtas žaidimas „Cooking Fever“ – tai gerai Lietuvių auditorijai žinomas žaidimas, kuris specialiai Lietuvai yra išverstas ir į lietuvių kalbą. „Cooking Fever“ yra vienas populiariausių maisto gaminimo žaidimų, juo mėgaujasi virš 250 mln. žaidėjų visame pasaulyje.

„Būdami restoranų ir pramogų industrijos lyderiai, šį bendradarbiavimą su „Nordcurrent“ vertiname kaip natūralų prekės ženklo praplėtimą, kuris suteiks įdomią bei interaktyvią žaidybinę patirtį visiems „Hard Rock“ gerbėjams“, – teigia Markas Linduski, „Hard Rock International“ licencijavimo direktorius.

Pasak jo, integruodami „Hard Rock Cafe“ prekės ženklą į populiarų mobilųjį žaidimą „Cooking Fever“, galima pasiekti milijonus esamų bei naujų žaidėjų visame pasaulyje: „Mūsų partnerystė su „Nordcurrent“ dar labiau sustiprina mūsų strateginę iniciatyvą plėsti savo prekės ženklo žinomumą ir auginti mūsų „Hard Rock“ gerbėjų ratą visame pasaulyje.“

Šiame išskirtiniame „Cooking Fever“ žaidimo papildyme žaidėjai turės galimybę valdyti ir rūpintis žymiuoju „Hard Rock Cafe“ restoranu. Akis džiugins unikali atmosfera, maistas iš restorano meniu, ryškus interjeras bei šlovės salė, kurioje skamba gitaros, urzgia motociklas bei spindi auksinės kompaktinės plokštelės ant sienų su žvaigždžių autografais.

„Mes labai džiaugiamės, kad „Hard Rock Cafe“ prisijungė prie „Cooking Fever“ žaidimo. Tai išskirtinė galimybė viso pasaulio „Hard Rock“ prekinio ženklo gerbėjams turėti savo „Hard Rock Cafe“ restoraną, kuris prideda žiupsnelį „Rock 'n' Roll'o“ žaidimui“, – teigia Viktoria Trofimova, „Nordcurrent“ vadovė.

Tai jau ne pirmas „Cooking Fever“ žaidimo bendradarbiavimas su žymiais prekiniais ženklais. Prieš keletą metų žaidėjai mėgavosi oficialiomis „Coca Cola“ stiklininėmis bei gėrimų aparatais su šio prekinio ženklo elementais. Vėliau pristatyti nauji restoranai su Gordono Ramzio „Hell's Kitchen" prekės ženklais bei oficialus futbolo klubo „FC Barcelona“ restoranas su futbolo įžymybėmis.