captcha

Jūsų klausimas priimtas

Sėkmės istorijos: kaip draudimo bendrovės pritaiko išmaniąsias automatinio valdymo priemones

Draudimo bendrovės pradeda dairytis ne tik į dirbtinio intelekto pritaikymą valdymo procesuose, bet ir į išmaniąsias automatines priemones. Be abejo, išmaniosios automatinės valdymo sistemos turės didelės įtakos draudimo sutarčių, žalos atlyginimo, klientų atsiliepimų, skundų ir kt. administravimui, rašoma pranešime spaudai. Kokie yra skubūs pirminiai veiksmai šioms priemonėms įgyvendinti?
Pixabay nuotr.
Pixabay nuotr.

Patarimais, kaip maksimaliai išnaudoti išmaniąsias automatinio valdymo priemones, dalinosi dirbtinio intelekto ekspertai iš RSA, AXA, NN, QBE ir „Generali“.

Šiose įžvalgose pateikiamos strategijos, kaip kurti valdymo sistemos planą, kaip pereiti nuo naudojimosi robotika pakartotiniams procesams prie plano „Kaip ir kur išplėsti išmaniosios automatinės valdymo sistemos procesus”.

Įžvalgose pristatoma, kaip išnaudoti visos įmonės potencialą automatizavimo srityje ir kokių veiksmų reikėtų imtis perėjimui nuo paprasčiausios robotikos prie intelektualios sąveikos.

Praktiškai pritaikant struktūrinius ir nestruktūruotus duomenis, siūlomas duomenimis pagrįstas išmaniosios automatinės valdymo sistemos modelis ir taip patariama pereiti prie kognityvinės automatikos.

Įžvalgomis ir patirtimi dalinasi Steve`as Taitis (RSA), Christophe`as Castanas (AXA), Scottas Jacobsas (QBE), Rogeris Lewisas (NN Group) ir Alessandra Chiuderi („Generali“).

Gidą su patarimais rasite ČIA. 

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Mokslas ir IT

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...