captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Geležinės lapės“ patarimai apie įvaizdžio kūrimą socialiniuose tinkluose

Interneto sensacija – taip buvo pristatyta „Geležinė lapė“ didelei Kauno technologijos universiteto (KTU) studentų auditorijai, susirinkusiai klausytis paskaitos „Įvaizdžio kūrimas socialiniuose tinkluose“, rašoma pranešime spaudai. Nors pats tinklaraščio autorius Arvidas Bendorius nesutinka su tokiu pristatymu ir neigia esantis sensacija, „Geležinės lapės“ tinklaraštis iš tiesų turi kuo pasigirti. Startavusi prieš ketverius šiandien „Geležinė Lapė“ turi daugiau nei 150 tūkst. gerbėjų „Facebook“ tinkle ir virš 45 tūkst. „Instragram“ sekėjų. Kad tai sensacingi skaičiai vos 3 milijonus gyventojų turinčiai šaliai, pripažįsta ir prestižinis britų savaitraštis „The Economist“. 
BNS nuotr.
BNS nuotr.

2014 metais „Geležinės lapės“ tinklaraštis LOGIN išrinktas geriausiu, o šiais metais Lapė gali pasidžiaugti dar ir išleistomis knygomis „Didžioji iliustruota Geležinės Lapės patarimų knyga“ bei „Geležinės Lapės knyga genialioms mintims užsirašyti“.

Kur slypi tokios sėkmės paslaptis? Ką daryti ir ko nedaryti, kad būtum populiarius socialiniuose tinkluose? Į šiuos ir kitus klausimus A. Bendorius naujiesiems KTU studentams atsakinėjo paprastai ir nuoširdžiai.

Genialumas slypi paprastume

Pats A. Bendorius yra baigęs miškininkystę ir pagal specialybę dirbo ketverius metus. Vėliau bandė laimę įvairiose veiklose, o šiuo metu yra sukaupęs daugiau nei 20 metų darbo bankuose patirties.

Pasak jo, „Geležinė lapė“ startavo kaip bandymas parduoti šeimos sodybą Anykščių rajone. Tiesa, galiausiai ji buvo parduota visai su socialiniu tinklu „Facebook“ nesusijusiam asmeniui. Dabar „Geležinė lapė“ tebėra autoriaus hobis, laisvalaikio užsiėmimas.

Sėkmingą pasirodymą socialiniuose tinkluose pranešėjas apibūdino labai paprastai. Pasak A. Bendoriaus, svarbiausia – turėti tikslą, o nepasiekiamų tikslų tiesiog nėra. „Tikslams pasiekti gali trukdyti nebent tingumas, proto trūkumas ir atsikalbinėjimų rinkinys“, – vardino „Geležinės lapės“ autorius. 

Jis pabrėžė, kad pirmiausia reikia suvokti tai, kad apskirtai savo įvaizdžiu socialiniuose tinkluose rūpintis yra būtina.

„Iš vienos pusės socialiniai tinklai jaunam žmogui yra vieta kur jis palaiko ryšį su kitais, ieško pramogų, iš kitos pusės – tai vieta, kur paliekate savo pėdsaką. Vėliau jūsų pėdsakų ieškos vadinamieji „Headhunters“, būsimi jūsų darbdaviai, todėl reikia apsispręsti dėl savo privatumo ir to, kokį savo įvaizdį norite kurti. Jei norite save parodyti iš tam tikros pusės – reikia stengtis“, – KTU pirmakursiams patarimus dalino A. Bendorius.

Kaip svarbiausius aspektus, norint išlaikyti gerą įvaizdį ir populiarumą socialiniuose tinkluose, jis įvardino patrauklumą, aktyvumą, mandagumą, turinio įdomumą ir profesionalumą.

„Ką matau, tą dainuoju“ principas

Dalindamasis patirtimi su KTU studentais, „Geležinės lapės“ autorius pabrėžė, jog neišsenkantys idėjų šaltiniai yra visai šalia, nereikia jų toli ieškoti. „Pavyzdžiui, memai su gyvūnais visada veikia ir yra patrauklu“, – sakė A. Bendorius. 

„Viskas turi būti gana paprasta ir aišku, paimta iš gyvenimo. Žmogus matydamas jūsų žinutę turi galvoti taip: aš taip ir galvojau, tik kažkas ėmė tai ir pavaizdavo, todėl visokie juokingi įrašai, pavyzdžiui, apie tinginystę veikia, nes tai yra tiesa. Tad principas paprastas – ką matau, tą ir dainuoju“, – patirtimi dalijosi pranešėjas.

Pats A. Bendorius pasakojo, kad pagrindinė priežastis, dėl kurios vystė ir vysto savo veiklą internete yra tai, jog jam tai tiesiog įdomu ir nesinori eiti iš paskos naujovėms, šiuolaikinėms tendencijoms. 

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Mokslas ir IT

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...