captcha

Jūsų klausimas priimtas

Moderniame Singapūro viešbutyje pusryčius į kambarį padeda pristatyti robotai

Prancūzijos žurnalistai pasidairė po vieną moderniausių Singapūro viešbučių, kur nemažą dalį maisto, bagažo ir drabužių išnešiotojų darbų atlieka robotai.
Scanpix/Reuters asociatyvi nuotr.
Scanpix/Reuters asociatyvi nuotr.

„Buona Vista“ viešbučio atstovai pažymi, kad robotai padėjo sumažinti darbuotojų skaičių. Pavyzdžiui, telefonu užsakant pusryčius į kambarį, viską padaro vienas žmogus ir jam padedantis robotas. Būtent jis pristato užsakymą ir gali iškart aptarnauti iki trijų klientų. Robotas pats keliauja viešbučio koridoriais, pasikelia liftu ir bendrauja su klientu. Panašiai veikia drabužių ir bagažo pristatymas.

Viešbučio savininkai pripažįsta, kad šį, kol kas tikrai nepigų projektą, remia Singapūro vyriausybė ir ši parama tikrai dosni – net 80 procentų visos robotų ir programinės įrangos kainos.    

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Mokslas ir IT

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...