captcha

Jūsų klausimas priimtas

CES 2016: mūsų laukia išmanieji batai ir gyvūnais besirūpinantys dubenėliai

Nors šių metų elektronikos paroda „Consumer Electronics Show“ (CES) Las Vegase oficialiai prasidės tik trečiadienį, tačiau jau dabar kai kurios įmonės nekantrauja ir skuba reklamuoti savo naujienas, praneša BBC.
Reuters/Scanpix nuotr.
Reuters/Scanpix nuotr.

Parodai skirtose „Eureka Park zone“ salėse savo gaminius pristatys ir stambiosios technologijų milžinės, ir smulkiosios vos verslą tepradedančios ir vietos po saule ieškančios bendrovės. Beje, pastarosioms nuo 2012 metų pavyko iš viso pritraukti jau daugiau kaip 1 mlrd. JAV dolerių investicijų, todėl jos siekia ne tik parodos lankytojų susidomėjimo.

Manoma, kad šiemet viena svarbiausių parodos naujienų sritimi tampa kūno rengyba ir sportu besidomintiems vartotojams skirtos technologijos. Pavyzdžiui, bendrovė „Technogym“ ketina tobulinti savo gaminamus bėgtakius ir leisti sportuojantiems klausytis pagal bėgimo tempą parenkamos muzikos. Sistema dainos ritmą pritaikys pagal per minutę skaičiuojamus bėgančiojo žingsnius. Tiesa, muzikos srauto internete paslaugas teikianti „Spotify“ jau siūlo panašią paslaugą bėgiojantiems lauke, tačiau „Technogym“ teigia pirmoji pritaikysianti technologiją treniruokliams.

Savo ruožtu jos konkurentė „iFit“ reklamuoja savo bėgtakius, turinčius 1,52 metro skersmens OLED ekranus. Juose naudojant žemėlapių tinklo „Google Maps“ surinktus duomenis vartotojui bus kuriamas pojūtis, kad jis gali bėgti įvairiomis „egzotiškomis vietovėmis“.

Beje, dideli ekranai prietaisuose tampa dar viena nauja mada tarp gamintojų. Naujausiuose „Samsung“ gaminamuose šaldytuvuose įrengiamas 21,5 colio įstrižainės aukštos raiškos lietimui jautrus ekranas, kuriuo vartotojai galės tikrinti šaldytuvo „temperatūrą, drėgmę, veiklos režimą“, matyti laikomus produktus.

Kita Pietų Korėjos technologijų milžinė LG rinkoms pristato naujus „K serijos“ išmaniuosius telefonus. Anot bendrovės atstovų, šie atrodo esantys „gerokai brangesni ir prabangesni, nei yra iš tikrųjų“.

Gamintoja „Action“, pernai tapusi vieno labiausiai aptariamų įrenginių – išmanių riedučių „RocketSkates“ – kūrėja, pristatė naujausią savo gaminį – elektrinę riedlentę „The Blink“. Ją kontroliuoti galima pasitelkus nedidelį rankoje laikomą daviklį arba mobiliajame telefone įdiegta programėle. Teigiama, kad riedlentė gali pasiekti greitį iki 19-os km per valandą.

Mėgstantiems daugiau vaikščioti savomis kojomis „Digitsole“ siūlo išmaniuosius batus, galinčius ne tik šildyti kojas, skaičiuoti žingsnius, bet ir pašviečiančius kelią įmontuotais žibintuvėliais. Nors Prancūzijos įmonė teigia, kad 450 JAV dolerių kainuojantys jos batai taps „madingi“, tačiau patys vartotojai turės spręsti, ar jau yra pasirengę nuolat krauti dar ir savo batus.

Japonų automobilių gamintoja „Toyota“, dirbusi kartu su „Ford“, parodoje pristatė išmaniąją platformą „SmartDeviceLink“ (SDL), leidžiančią automobilio prietaisų skydelį pajungti prie išmaniojo telefono. Manoma, kad naujasis kūrinys tiesiog rodo gamintojų norą nepriklausyti nuo „Google“ ar „Apple“ siūlomų įrenginio alternatyvų. Beje, anot „Ford“ specialistų, ir konkurentės „Peugeot“, „Honda“, „Subaru“ bei „Mazda“ svarsto galimybes prisidėti prie SDL diegimo.

Dar viena neįprasta naujiena parodoje tampa „Petnet“ pristatomas išmanusis gyvūnų dubenėlis „SmartBowl“. Bendrovė teigia, kad gyvūnų savininkai turės įvesti katės ar šuns svorį, amžių, aktyvumo lygį ir dubenėlis pats paskaičiuos, kiek maisto reikėtų gyvūnui.

Šaltinis www.elta.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Mokslas ir IT

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...