captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Google“ elektronines parduotuves vers prekes aprašyti profesionaliau

Informacinių technologijų gigantei „Google“ atnaujinus savo paieškos algoritmą, specialistai kalba, kad elektroninėms parduotuvėms teks labiau pasistengti, kad išlaikytų pozicijas paieškos laukelyje, o tų, kurios į pokyčius numos ranka, laukia baudos – tai reikštų, kad „Google“ paieškoje jų svetainės būtų randamos sunkiau.
Reuters/Scanpix nuotr.
Reuters/Scanpix nuotr.

Informacinių technologijų gigantei „Google“ atnaujinus savo paieškos algoritmą, specialistai kalba, kad elektroninėms parduotuvėms teks labiau pasistengti, kad išlaikytų pozicijas paieškos laukelyje, o tų, kurios į pokyčius numos ranka, laukia baudos – tai reikštų, kad „Google“ paieškoje jų svetainės būtų randamos sunkiau.

„Algoritmo „Panda“ atnaujinimas yra skirtas nekokybiškam turiniui atpažinti, kuris dažniausiai būna kopijuotas, neprofesionalus bei šališkas – nekuriantis jokios pridėtinės vertės skaitytojui. Šis atnaujinimas Lietuvoje daugiausia turėtų paliesti elektronines parduotuves, kurios turi vienodus prekių aprašymus“ – „Verslo žinioms“ aiškino bendrovės „Open Planes“ paieškos sistemų optimizavimo padalinio vadovas Žygimantas Mikšta.

„Bigbox.lt” elektroninę parduotuvę valdančios įmonės „Electronic Trade“ vadovas Žygimantas Mikšta kalba, kad vidutiniams ir dideliems žaidėjams tai stipriai nepakenks, bet rinkoje paskatins kokybę ir bent jau pagrindinių prekių aprašymai bus kuriami profesionaliau. Tačiau mažesniems tai gali būti stiprus smūgis.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Mokslas ir IT

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...