Mokslas ir IT

2015.09.08 13:45

„Google“ elektronines parduotuves vers prekes aprašyti profesionaliau

BNS2015.09.08 13:45

Informacinių technologijų gigantei „Google“ atnaujinus savo paieškos algoritmą, specialistai kalba, kad elektroninėms parduotuvėms teks labiau pasistengti, kad išlaikytų pozicijas paieškos laukelyje, o tų, kurios į pokyčius numos ranka, laukia baudos – tai reikštų, kad „Google“ paieškoje jų svetainės būtų randamos sunkiau.

Informacinių technologijų gigantei „Google“ atnaujinus savo paieškos algoritmą, specialistai kalba, kad elektroninėms parduotuvėms teks labiau pasistengti, kad išlaikytų pozicijas paieškos laukelyje, o tų, kurios į pokyčius numos ranka, laukia baudos – tai reikštų, kad „Google“ paieškoje jų svetainės būtų randamos sunkiau.

„Algoritmo „Panda“ atnaujinimas yra skirtas nekokybiškam turiniui atpažinti, kuris dažniausiai būna kopijuotas, neprofesionalus bei šališkas – nekuriantis jokios pridėtinės vertės skaitytojui. Šis atnaujinimas Lietuvoje daugiausia turėtų paliesti elektronines parduotuves, kurios turi vienodus prekių aprašymus“ – „Verslo žinioms“ aiškino bendrovės „Open Planes“ paieškos sistemų optimizavimo padalinio vadovas Žygimantas Mikšta.

„Bigbox.lt” elektroninę parduotuvę valdančios įmonės „Electronic Trade“ vadovas Žygimantas Mikšta kalba, kad vidutiniams ir dideliems žaidėjams tai stipriai nepakenks, bet rinkoje paskatins kokybę ir bent jau pagrindinių prekių aprašymai bus kuriami profesionaliau. Tačiau mažesniems tai gali būti stiprus smūgis.