Lietuvoje

2015.02.11 10:26

Bendrasis pagalbos centras pernai sulaukė 3,8 mln. skambučių

BNS2015.02.11 10:26

Bendrasis pagalbos centras pernai sulaukė 3,8 mln. skambučių. Iš jų užregistruota 768 tūkst. įvykių, kuomet buvo reikalingos pagalbos tarnybos: 53 proc. policijos, 41 proc. greitosios medicinos pagalbos tarnybos, 4,5 proc. ugniagesių gelbėtojų, 1,5 proc. komunalinių tarnybų.

Bendrasis pagalbos centras pernai sulaukė 3,8 mln. skambučių. Iš jų užregistruota 768 tūkst. įvykių, kuomet buvo reikalingos pagalbos tarnybos: 53 proc. policijos, 41 proc. greitosios medicinos pagalbos tarnybos, 4,5 proc. ugniagesių gelbėtojų, 1,5 proc. komunalinių tarnybų.

Tokią statistiką trečiadienį, minint Europos skubios pagalbos numerio 112 dieną, paskelbė Bendrasis pagalbos centras.

BPC taip pat primena, kad skambinti numeriu 112 reikia tik skubios pagalbos atveju, kai kyla grėsmė gyvybei, sveikatai, saugumui, aplinkai ir kai policija, greitosios medicinos pagalbos tarnyba ar ugniagesiai gelbėtojai turi suteikti skubią pagalbą nelaimės vietoje. 

Lietuvoje, Eurobarometro apklausos duomenimis, 85 proc. gyventojų, ištikus nelaimei, skambintų numeriu 112. Jo žinomumas, palyginti su 2013 metais, išaugo 6 procentais.

BPC pranešime taip pat pažymi, kad net pusė pagalbos numeriu sulauktų skambučių yra nesusiję su skubios pagalbos poreikiu. „Skambintojai meluoja apie tariamai įvykusias nelaimes ar komentuoja įvykius, prašo suteikti informaciją, nesusijusią su Bendrojo pagalbos centro darbu. Tokie skambučiai trukdo BPC operatorių darbui, ilgina atsiliepimų į pagalbos skambučius laiką“, – sako BPC atstovas.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Mums svarbus tikslumas ir sklandi tekstų kalba. Jei pastebėjote klaidų, praneškite portalas@lrt.lt.