Lietuvoje

2018.08.09 12:02

Vilniaus „G taško“ reklama įsibėgėja: pristatė tris vaizdo klipus

BNS, LRT.lt 2018.08.09 12:02

Vilniaus kaip „G taško“ reklama dar iki oficialios kampanijos pradžios sulaukė per 900 publikacijų užsienyje, sako „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė.

Pasak „Go Vilnius“ direktorės, kilęs ažiotažas atkreipė pasaulio dėmesį: „Nėra to blogo, kas neišeitų į gerą. Dar prieš kampanijos startą, šį rytą mes turėjome 937 publikacijas užsienio žiniasklaidoje“.

Vilniaus miesto savivaldybė ketvirtadienį pradeda turizmo skatinimo kampaniją, kur sostinė bus reklamuojama kaip Europos „G taškas“.

Vyriausybė anksčiau yra prašiusi Vilniaus savivaldybės atidėti reklamos kampanijos pradžią iki kol baigsis rugsėjį vyksiantis popiežiaus Pranciškaus vizitas.

Lietuvos Katalikų bažnyčia yra išsakiusi kritiką, kad „G taško“ reklama stiprina Vilniaus kaip sekso turizmo miesto įvaizdį.

Reklamą vykdysianti sostinės turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ teigia, kad panaudojusi žodžių žaismą ir metaforas siekė pristatyti Vilnių kaip miestą, į kurį atvykus patiriamas malonumas, o reklama nėra vulgari.

Šią savaitę Berlyne ir Londone pasirodysianti reklama, daugiausia internete, skelbs: „Vilnius yra Europos G taškas. Niekas nežino, kur jis, bet kai jį randa – tai nuostabu“. Reklamos skydeliai ir vaizdo klipai socialiniuose tinkluose ir „Google“ platformoje reklamuos Vilnių 18–35 m. Jungtinės Karalystės ir Vokietijos gyventojams. Kampanijos tikslas – didinti Vilniaus žinomumą tikslinėse atvykstamojo turizmo rinkose – Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Reklama Londone, „Go Vilnius“ nuotr.

Reklamos plakate pavaizduota jauna mergina, sugniaužusi paklodę–žemėlapį ties ta vieta, kur turėtų būti Vilnius.

Reklama Londone, „Go Vilnius“ nuotr.

Kampanijos metu internetinės reklamjuostės ir vaizdo klipai ves į specialiai sukurtą interneto tinklalapį.

Jame, siekiant išlaikyti lankytojų dėmesį ir paskatinti juos pažinti Vilnių, bus kviečiama žaisti specialų žaidimą: čia bus pateikiama keletas klausimų, tuomet lankytojui bus pasiūlytas asmeniškai jam pritaikytas Vilniaus lankytinų vietų žemėlapis.

Reklamos kampanijos idėją sukūrė reklamos mokykloje „Atomic Garden“ mokęsi vilniečiai – Jurgis Ramanauskas, Skaistė Kaurynaitė ir Ugnius Mikšta. „Pagrindinė kampanijos įžvalga yra ta, kad niekas nežino, kur Vilnius iš tikrųjų yra, bet kai tik sužino ir atvažiuoja, visi būna labai patenkinti ir pamilsta mūsų miestą. Ši įžvalga kilo iš pokalbių su užsieniečiais, tarp jų ir mūsų dėstytoju. Taigi, kai supratome, kad yra vieta, kurios niekas nežino, bet kai ją atranda, visi būna labai patenkinti, tai „G taško“ analogija pasisiūlo lyg savaime“, – pasakojo J. Ramanauskas.

Pasak „Atomic Garden“ kūrybos vadovo, tarptautinės reklamos eksperto Antonio Bechtle, šią idėją jo studentai pasiūlė atlikdami jo suformuluotą užduotį. „Remdamasis savo patirtimi reklamuojant vietoves aš esu tikras, kad ši kampanija yra visapusiškai teisinga ir yra didelis žingsnis pirmyn Vilniaus kaip destinacijos reklamoje, – sakė A. Bechtle. – Reklama kalba tikslinės auditorijos kalba, pasitelkdama humorą ir laužydama nusistovėjusias taisykles. Svarbu tai,  kad ji tiksliai suformuluoja jausmą, patiriamą Vilniuje besilankančio užsieniečio: kad atradai kažką nuostabaus, kas visuomet buvo, bet iki šiol apie tai nežinojai.“

Kelerius metus Vilniuje gyvenantis perujietis A. Bechtle pridūrė, kad reklama tiksliai atliepia jausmą, kurį jis pats pajuto pirmą kartą apsilankęs Vilniuje, ir daugelis jo asmeniškai pažįstamų užsieniečių dalinosi panašia patirtimi.

Kampanijai sukurti ir trys vaizdo klipai, kuriuose Vilniaus svečiai žiūri į lankytinas Lietuvos sostinės vietas.