Lietuvoje

2018.05.19 11:19

Šimtmečio minėjimo renginių reklamai jau skirta per 2 mln. eurų

BNS 2018.05.19 11:19

Valstybės atkūrimo šimtmečio renginių reklamai pirmąjį šių metų ketvirtį valstybė skyrė apie 2,1 mln. eurų, rodo BNS pateikti rinkos tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ duomenys.

„Kantar TNS“ reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė pažymi, kad šios išlaidos neapima nuolaidų, kurios kai kuriais atvejais gali siekti iki 80 procentų.

„Lietuvos valstybės atkūrimo šimtmečio renginių pristatymas lėmė, kad per šių metų pirmąjį ketvirtį žiniasklaidoje labiausiai išaugo minėjimo renginiams skirtos reklamos išlaidos. Palyginti su 2017 metų pirmuoju ketvirčiu, minėjimo renginiams buvos skirta 160 kartų didesnis biudžetas“, – BNS sako G. Juronienė.

Anot jos, šiemet taip pat gerokai augo išlaidos namų ūkio reikmenų parduotuvių bei visureigių reklamai.

Labiausiai reklamos biudžetas mažėjo telekomunikacijų bendrovių įvaizdžio, dantų pastos ir smulkiųjų kreditų bendrovių kategorijoje.

„Tarp reklamuotojų labiausiai augo „Samsung Electronics“, „Toyota Motors“, „Tete-a-Tete“ kazino reklamos išlaidos. „Telia Lietuvos“, „Procter&Gamble“ ir „Berlin-Chemie“ reklamos biudžetai mažėjo labiausiai“, – sako G. Juronienė.

„Kantar TNS“ duomenimis, bendrai reklamos apimtys pirmąjį šių metų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo 6,1 procento. Didžiausias augimas fiksuotas kino (235 proc.), radijo (14,7 proc.), laikraščių (8 proc.) ir televizijos (7,4 proc.) reklamos, labiausiai mažėjo vidaus televizijos (29 proc.) bei žurnalų (11,4 proc.) reklamos.