captcha

Jūsų klausimas priimtas

Specialistas: triukšmas kavinėje ne visada yra jos savininkų galvos skausmas

Buitinis triukšmas kavinėse erzina, ypač šalia gyvenančius, bet žmonės turėtų suprasti, kad iškvietus policijos pareigūnus, jis neatsidurs įvykio vietoje dabar ir čia, nustatys, kad triukšmauja būtent šis žmogus.  Taip LRT TELEVIZIJOS laidoje „Laba diena, Lietuva“ kalba Andžej Dinikis, Vilniaus miesto savivaldybės Viešosios tvarkos sk. vedėjas.
Chuttersnap/Unsplash.com nuotr.
Chuttersnap/Unsplash.com nuotr.

Kaip teigia A. Dinikis, triukšmas kavinėje ne visada yra jos savininkų galvos skausmas. „Svarbiausia, kad kavinė, kaip įstaiga ar pramogų zona, laikytųsi jai nustatytų reikalavimų. Kai žmogus, išėjęs iš kavinės, rėkauja, tai kartais nėra baro atsakomybė“, – aiškina jis.

Specialisto teigimu, būtent savaitgaliais sulaukiama daugiausiai skundų dėl triukšmo: „Juk Senamiestyje yra barų, kavinių, tad natūralu, kad dalis gyventojų lieka nepatenkinti. Taip pat gauname skundų dėl gyvūnų vedžiojimo, prekybos, alkoholio vartojimo viešosiose vietose, šiukšlinimo, taip pat sklypų ar pastatų priežiūros.“

Anot A. Dinikio, pastebima problemų ir su stovėjimo aikštelėmis šalia namų. „Vilnius nėra guminis ir nebuvo pritaikytas tam žmonių kiekiui, koks yra dabar. Yra keli būdai, kaip tai pakeisti: patiems steigti bendriją, formuoti žemės sklypą, tapti jo šeimininkais ir tuomet jau keisti erdvę: skirti vietą parkavimui, vejai, tvorai ir t.t.“, – atskleidžia jis.

Pastebėjus šiuos ar panašius pažeidimus, A. Dinikis pataria pranešti apie tai el. paštu arba specialioje išmaniojoje programėlėje „Tvarkau Vilnių“.

Daugiau apie tai – laidos įraše.

Chuttersnap/Unsplash.com nuotr.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...