Važiuojantys magistraliniu keliu Vilnius–Kaunas–Klaipėda gali patirti nepatogumų, perspėja kelininkai. Sekmadienį ties Kaunu bandomas Kleboniškių tiltas, ieškant būdų, kaip padidinti transporto pralaidumą šiame kelyje. Dėl to iki 14 val. eismas leidžiamas viena tilto puse.
Anot Automobilių kelių direkcijos vadovo Egidijaus Skrodenio, padidinus eismo pralaidumą, galima užtikrinti ir didesnį pravažiavimo greitį: „Tikslas – automagistralėje Vilnius–Kaunas–Klaipėda padaryti didesnį pralaidumą ir užtikrinti didesnį pravažiavimo greitį. Prasčiausios vietos yra būtent tiltai. Jie per siauri, todėl reikia juos nugriauti ir pastatyti platesnius. Šių tyrimų, bandymų tikslas – nustatyti, kiek metų jie dar gali tarnauti.“
Dviejų eismo juostų tiltas per Nerį buvo pastatytas 1964 m. 1980-aisiais dėl didėjančių srautų pastatytas dar vienas.
Tai yra intensyviausio eismo tiltas Lietuvoje – vidutiniškai per parą juo pravažiuoja apie 50 tūkst. automobilių.