Švietimo taryba aptars, kaip šalyje populiarinti profesinį mokymą. Bus svarstoma, kaip didinti profesinio mokymo patrauklumą, optimizuoti ir išlaikyti profesinio mokymo įstaigų tinklą.
Tarp klausimų – profesijos mokytojų rengimas, asmenų su specialiaisiais ugdymosi poreikiais dalyvavimo mokyme problemos. Kartu bus apžvelgiama, kaip įgyvendintas Profesinio mokymo plėtros 2014–2016 metų veiklos planas.
Švietimo ir mokslo ministerijos duomenimis, šiais mokslo metais į profesines mokyklas priimta 8 procentais daugiau mokinių nei pernai – beveik 24 tūkstančiai.
Mokiniai dažniausiai rinkosi grožio ir sveikatos paslaugų, automechaniko, elektroniko, statybininko, virėjo profesijas.
Šalyje veikia 70 profesinio mokymo įstaigų, jos siūlo daugiau nei 300 mokymo programų.