Socialinis tinklas „Facebook“ nusprendė neleisti draudimo bendrovėms peržiūrėti jaunų vairuotojų paskyrų. Draudikai to norėjo, kad galėtų tiksliau nustatyti draudimo įmokas nepatyrusiems vairuotojams.
Jungtinės Karalystės draudimo bendrovė planavo prašyti patirties neturinčių vairuotojų leidimo peržiūrėti jų paskyras socialiniame tinkle. Juos domino vartotojų įrašai bei prie kokių puslapių ar įrašų vartotojai spaudė „Patinka“.
Tai, anot draudikų, gali atskleisti vairavimo įpročius, o tai leistų tiksliau nustatyti draudimo kainą.
Tačiau „Facebook“ nusprendė neleisti pagal tai vertinti jų vartotojų, nes taip neįmanoma nustatyti vairavimo įpročių.
Tačiau tai ne vienintelis sektorius, kuris nori klientus vertinti, atsižvelgdamas į socialinių tinklų duomenis.
Pavyzdžiui, Lietuvoje šiemet teismas leido duomenis iš „Facebook“ naudoti vertinant kredito prašančio asmens mokumą. Tai, anot kredito bendrovių, leistų tiksliau įvertinti žmonių vartojimo įpročius bei galimybę grąžinti paskolas. Kol kas ši praktika dar nėra taikoma.