captcha

Jūsų klausimas priimtas

Telefoniniai sukčiai nusitaikė į įmones

Pastaruoju metu į sukčių akiratį patenka ne tik gyventojai, bet vis dažniau – ir verslo įmonės. Pareigūnų teigimu, siekdami išvilioti pinigus, nusikaltėliai dažniausiai apsimeta verslo partneriais ar įmonių vadovais.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

„Swedbank“ ekspertai pastebi, kad, viliodami pinigus, sukčiai bando apsimesti verslo partneriais ir įsibrauti į įmonės elektroninį susirašinėjimą. Tada pranešama apie neva pasikeitusią tiekėjo banko sąskaitą ir paprašoma atlikti mokėjimo pavedimą.  

Kitas Lietuvoje populiarėjantis apgaulės būdas – imituoti tariamą vadovo nurodymą elektroniniu paštu arba telefonu. Pastaruoju atveju dažnai pasitelkiamos ir psichologinės priemonės – pavyzdžiui, verčiama pažeisti vidines įmonės procedūras ir nederinti pavedimo su finansų vadovu. 

Pasak ekspertų, dauguma paskutiniu metu įvykusių sukčiavimo atvejų atskleidžia, jog įmonėse buvo nesilaikoma kontrolės reikalavimų – pavyzdžiui, gavus žinią apie pasikeitusią sąskaitą, nebuvo skambinama verslo partneriams turimu telefonu ir nebuvo  tikrinamas informacijos patikimumas.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...