Baigtas rekonstruoti „Via Baltica“ kelio Kaunas–Marijampolė ruožas nuo Garliavos ties Stanaičiais, Juragiais ir Mauručiais. Pirmosios „Via Baltica“ kelio atkarpos Kauno rajone rekonstrukcijai prireikė beveik 39 milijonų eurų, už kuriuos sutvarkytą ruožą dar penkerius metus prižiūrės kelininkai – šalins atsiradusius defektus ir pažeidimus.
Iš viso sutvarkyta beveik 4,5 kilometro vienos ir 1,5 km kitos kelio pusės. Pastatyti nauji pėsčiųjų viadukai Stanaičiuose ir Juragiuose, įrengtas viadukas virš geležinkelio Mauručiuose ir vienas tunelinis viadukas. Taip pat įrengtos triukšmą slopinančios užtvaros, apšvietimas, sutvarkytas pakelės drenažas.
„Kelias yra pabaigtas, yra pasirašytas perdavimo aktas. Jeigu atsiras garantiniu laikotarpiu kažkokių smulkių problemų, o paprastai po pirmų liūčių atsiranda išplovų, tai mes tą sutvarkysime – esame įsipareigoję, atsiradus kažkokiems defektams ar pažeidimams, juos sutvarkyti“, – pasakojo AB „Kauno tiltai“ generalinis direktorius Aldas Rusevičius.
Pirmojo kelio rekonstrukcijos darbų etapo darbai užtruko mažiau nei metus. Jiems prireikė beveik 39 milijonų eurų.
„Tikimės, kad ta gera pradžia turės gerą tęsinį. Galvojame iki 2018 metų turėti autostradą nuo Marijampolės iki Kauno. Tai realu, nes visi klausimai iš esmės yra išspręsti“, – optimistiškas buvo susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius.
Planuose numatyta, kad bus modernizuojamas „Via Baltica“ ruožas, nutiestas Kazlų Rūdos savivaldybėje, vėliau Marijampolės, Prienų rajonuose esančios kelio atkarpos.
Baigus visus darbus, kelias įgaus automagistralės statusą. Juo bus galima važiuoti iki 130 km/h greičiu.
Skaičiuojama, kad per parą šiuo metu „Via Baltica“ pravažiuoja apie 14 tūkst. automobilių.