captcha

Jūsų klausimas priimtas

Specialistai: gera atmosfera mokykloje gerina akademinius rezultatus

Pasirodė nauja knyga „Ką gali mokytojas“, parašyta Socialinio ir emocinio ugdymo instituto direktorės Daivos Šukytės ir vaikų, paauglių psichiatro Lino Slušnio. Knyga, kaip teigia autoriai, parašyta remiantis 10 metų patirtimi, bendraujant tiek su mokytojais, tiek mokiniais. Istorijomis siekiama sustiprinti ugdymą mokyklose ir įkvėpti.
K. Vanago (BFL) nuotr.
K. Vanago (BFL) nuotr.

D. Šukytė gerą mokytoją apibūdina kaip klausantį, matantį, bendraujant specialistą. Socialinio ir emocinio ugdymo instituto direktorės teigimu, geras pedagogas turėtų klasėje mokėti atpažinti mokinių emocijas ir reaguoti į jų nuotaikas. Ji ragina pedagogus spręsti mokinių iškeltus klausimus čia ir dabar, nebijoti leistis į nuotykius kartu su auklėtiniais. Specialistės teigimu, pedagogui svarbus ir humoro jausmas bei puoselėjamas kūrybiškumas.

Psichiatras ragina mokykloje kurti gerą atmosferą, nes tik tokioje aplinkoje bus galima džiaugtis gerais akademiniais rezultatus. „Net Nacionalinė mokyklų vertinimo agentūra teigia, kad dėl mokyklos aplinkos gerėjimo auga motyvacija mokytis“, – tvirtino psichiatras.

Tačiau nereikia vaikams pataikauti – reikia jiems parodyti kelią ir gebėti susitarti.

Daugiau apie gero pedagogo paieškas – LRT TELEVIZIJOS laidoje „Labas rytas, Lietuva“.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...