captcha

Jūsų klausimas priimtas

Pranešė, kada VSAT sraigtasparniai vėl pakils

Pasieniečių sraigtasparnių remonto darbus planuojama baigti vėliausiai iki šio mėnesio pabaigos, jų atliekamas funkcijas pasieniečiai kompensuoja žmogiškaisiais resursais ir bendradarbiaudami su kariais, sako Valstybės sienos apsaugos tarnybos (VSAT) vadas Renatas Požėla.
A. Ufarto (BFL) nuotr.
A. Ufarto (BFL) nuotr.

„Susiklostė tokia situacija, kad tam tikrą trumpą laikotarpį dėl techninės priežiūros darbų mūsų sraigtasparniai yra remontuojami. Artimiausiu metu, mes planuojame, kad po Velykų, kovo pabaigoje, paskutinis terminas – balandžio 1-ąją, su visais techniniais atitikimais gamintojo nustatytomis sąlygomis tikrai bent vienas sraigtasparnis skraidys ir vykdys funkcijas“, – BNS sakė R. Požėla.

Jis taip pat pabrėžė, kad ypatingu atveju esant būtinybei vienas iš sraigtasparnių galėtų kilti ir savo funkcijas vykdyti.

„Jeigu kas nors įvyktų, iš esmės mes tą pakilimą galėtume daryti“, – užtikrino pasieniečių vadas.

Viena iš pasieniečių sraigtasparnių funkcijų – esant reikalui kilti stebėti tarp Karaliaučiaus ir Rusijos per Lietuvą kursuojančių traukinių. Pasak R.Požėlos, sraigtasparnio lydėjimas yra papildoma pagalbinė priemonė, o traukinio judėjimas kontroliuojamas kitomis priemonėmis. Traukiniui neplanuotai sustojus, į tai reaguoja policija. Jeigu prireiktų sraigtasparnio pagalbos, pasieniečiai galėtų jos kreiptis į karius.

„Dėl donorų gabenimo, dėl paieškos darbų, mes turime gražų bendradarbiavimą su kariais, dėl kitų funkcijų – sraigtasparnis nėra vienintelė priemonė, mes tam tikras netektis kompensuojame kitais dalykais: pajėgų perskirstymu, kur planuotas sraigtasparnio patruliavimas. (...) Iš esmės mūsų funkcija nenukenčia“, – teigė R. Požėla.

Pasieniečių vado teigimu, ši situacija yra išskirtinė. Ji iš dalies susiklostė dėl to, kad įsigaliojus naujam Vidaus tarnybos statutui ir civilį darbą dirbantiesiems panaikinus pareigūno vardą, VSAT paliko dalis aptarnaujančio personalo.

„Dabar kaip tik vykdome ilgalaikį pirkimą dėl techninės priežiūros 2016–2019 metams. Na ir įvertinę situaciją, kalbame su mūsų buvusiais kolegomis dėl galimo grįžimo į tarnybą nebe kaip statutiniai pareigūnai, o pagal darbo sutartį“, – sakė R.Požėla.

VSAT Aviacijos rinktinė eksploatuoja penkis sraigtasparnius: du „Eurocopter 120B Colibri“, du „Eurocopter 135“ ir vieną „Eurocopter 145“.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...