Kas penktas (20,5 proc.) šalies gyventojas teigia, kad didžiausią įtaką jų nuomonės formavimui turi LRT televizija, rodo apklausa.
Kas penktas (20,5 proc.) šalies gyventojas teigia, kad didžiausią įtaką jų nuomonės formavimui turi LRT televizija, rodo apklausa.
Žurnalo „Valstybė“ užsakymu visuomenės nuomonės ir rinkos tyrimų centro „Vilmorus“ atlikto tyrimo duomenimis, 31 proc. lietuvių nuomonę labiausiai formuoja televizija, 16,6 proc. – internetas, 11,4 proc. – radijas, 9,8 proc. – spauda.
Po 19,5 proc. respondentų tvirtino, kad didžiausią įtaką jų nuomonei daro LNK ir TV3 televizijos, 13,4 proc. rinkosi interneto dienraštį DELFI.lt.
Toliau rikiuojasi dienraštis „Lietuvos rytas“ (7 proc.), naujienų portalas lrtyas.lt (6 proc.), LRT radijas (5,5 proc.), „Lietuvos ryto“ televizija (5,3 proc.), BTV (4,4 proc.).
Paklausti, kas labiausiai formuoja jų nuomonę, 45,7 proc. apklausos dalyvių minėjo kitas žiniasklaidos priemones, 8 proc. į klausimą neatsakė.
Tyrime dalyvavo 1 tūkst. respondentų.