Po to, kai LRT paskelbė, kad Vydmantų gyventojai nepatenkinti mobiliųjų laiškininkų teikiamomis paslaugomis, susisiekimo ministras susitiko su Kretingos savivaldybės atstovais.
Gyventojai skundžiasi, kad aptarnavimas, palyginti su pašto skyriumi, pailgėjo ir suprastėjo, klientus paštininkė aptarnauja tik pusvalandį per dieną, likusį laiką teikia mobiliojo laiškininko paslaugas. Gyventojai norėtų, kad pašto skyrius dirbtų ilgiau, tačiau susisiekimo ministras sako, kad šiuolaikiška mobiliojo laiškininko paslauga turėtų būti prieinamesnė bei patogesnė.
Taip pat skaitykite
„Reikia patobulinti mobilaus laiškininko vietą. Jei jis nebus patobulintas, galima bus ieškoti kitų sprendimo būdų.
– Kaip patobulinti?
– Labiau bendrauti su žmonėmis, koncentruotis į jų poreikių tenkinimą, turi būti arčiau žmonių pagal esmę – laiškininkas atvažiuoja ir netuščias ir su tuo ko, žmonės laukia. Jei to nėra, tai turi būti patobulinta“, – teigė susisiekimo ministras Jaroslav Narkevič.
„Mes norėtume, kad ilgiau dirbtų vietoj priimtų siuntas, ilgesnis darbo laikas būtų. Važiuosim dar kartą, jei netenkins, kol kas gavom patikinimą, kad bus atsižvelgta į mūsų prašymus“, – sakė Kretingos vicemeras Dangiras Samalius.