Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komitetas baigė į Baltiją nukritusio lėktuvo „An-2“ paieškos ir įgulos gelbėjimo operacijos tyrimą. Trečiadienį komiteto nariai turėtų pradėti rengti išvadas, kurias Seimui ketina pateikti kitą savaitę.
Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komitetas baigė į Baltiją nukritusio lėktuvo „An-2“ paieškos ir įgulos gelbėjimo operacijos tyrimą. Trečiadienį komiteto nariai turėtų pradėti rengti išvadas, kurias Seimui ketina pateikti kitą savaitę.
Nacionalinio saugumo ir gynybos komitetas, anot jo vadovo, nustatė, kad sudužęs „An-2“ neturėjo savo gelbėjimosi įrangos – liemenes ir plaustą esą, prieš išskrisdami į Švediją, pilotai pasiskolino iš Klaipėdoje buvusio kolegų švedų lėktuvo. Artūras Paulauskas sako, taip pat nustatyta, kad lakūnai neturėjo ir hidrokostiumų. Komiteto vadovas neatmeta, kad kaltinimai dėl „An-2“ skrydžio aplinkybių gali būti pateikti „Klaipėdos avialinijų“ vadovui.
Komitetas esą siūlys pokyčius gelbėjimo sistemoje – greitinti reagavimo laiką, kai yra aiškus pavojaus signalas, koordinavimą ir komunikavimą, taip pat ir su artimaisiais.
Tarp galimų siūlymų – ir griežtesnės taisyklės vadinamajai mažajai aviacijai, nors tam jau prieštarauja aviatoriai.
Iš Geteborgo į Klaipėdą skridęs „Klaipėdos avialinijų“ lėktuvas „An-2“ virš Baltijos jūros dingo gegužės 16-osios popietę. Po trijų parų lėktuvas rastas Baltijos jūros dugne, už daugiau nei 100 kilometrų nuo kranto, 124 metrų gylyje. Iš orlaivio iškeltas Adolfo Mačiulio kūnas, antrasis pilotas Alvydas Selmistraitis paskelbtas dingusiu be žinios.