captcha

Jūsų klausimas priimtas

Modelio karjera priklauso ir nuo populiarumo socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų laikais modelio karjera priklauso ne tik nuo išskirtinių bruožų ir dailių kūno formų, bet ir sugebėjimo bendrauti su žurnalistais, fotografais, dizaineriais bei sekėjų skaičiaus socialiniuose tinkluose.
AFP/Scanpix nuotr.
AFP/Scanpix nuotr.

Paryžiuje vyko japonų dizainerio Issey Miyake kolekcijos pristatymas. Anksčiau užkulisiuose modeliai ilgas valandas laukdavo nieko neveikdami, bet dabar viskas pasikeitė. Dabar jų moto: „Niekur neinu be savo išmaniojo telefono“. Visi kaip pašėlę kelia nuotraukas į internetą.

Tokie modeliai kaip Adamas Amouri puikiai žino, kad negalima sau leisti nė akimirkai pamiršti „Facebook“ ar „Instagram“ socialinių tinklų.

„Reikia būti labai aktyviam ir publikuoti kokybišką turinį. Be to, svarbu bendrauti su savo gerbėjais. Gavęs komentarą privalai į jį atsakyti. Negali žmonių ignoruoti. O tai tikrai daug darbo“, – tikina A. Amouri.

Modelių tikslas pritraukti kuo daugiau sekėjų ir taip rinkoje pakelti savo vertę.

„Kai yra du panašūs modeliai, iš kurių vienas turi milijoną sekėjų, o kitas – tik tūkstantį, akivaizdu, kurį pasirinks“, – neabejoja modelis A. Amouri.

„Dirbu mados žurnalams, o mūsų biure yra modelių atrankos agentūra. Renkantis modelius labai svarbu yra tai, ar jie aktyvūs socialiniuose tinkluose, kiek sekėjų turi. Prekės ženklų savininkai žiūri, ar modelis įtakingas“, – sako mados žurnalistė Lisa Bouteldja.

Didžiausia pasaulyje modelių agentūra „Elite“ jau prisitaikė prie naujos situacijos. Jų agentai klientams siuntinėja modelių karjeros darbų rinkinius, kuriuose nurodoma ir kaip jiems sekasi socialiniuose tinkluose.

„Iki socialinių tinklų atsiradimo modeliai buvo priklausomi nuo „šeimos“ dydžio, į kurią būdavo įtraukiami žurnalistai, fotografai, mados dizaineriai – visas mados pasaulis. Tie žmonės ir nuspręsdavo, kuriam modeliui lemta prasimušti į mados pasaulį, o kuriam ne. Dabar viskas pasikeitė. Modeliai perėmė viską į savo rankas. Jų sėkmę lemia gerbėjai“, – apie pokyčius kalba agentūros „Elite“ prezidentas Vickas Mihacis.

Britų modelis Stephenas Jamesas taip pat labai aktyvus socialiniuose tinkluose. Pasirašęs sutartį su agentūra „Elite“ jis vien „Instagram“ turi 1,8 mln. sekėjų.

Jaunam modeliui iš Nigerijos Davidsonui Obennebo dar toli iki tokio populiarumo. 2016 m. gruodį jis tapo tarptautinio „Elite“ modelių konkurso nugalėtoju ir šiemet pirmą kartą dalyvauja kolekcijų pristatymuose tokiose mados sostinėse kaip Milanas ir Paryžius.

AFP/Scanpic nuotr.

Jis ką tik pradėjo ir užbaigė „Versace“ kolekcijos pristatymą Milane. Tai didelė garbė net ir ne naujokui.

„Mūsų tikslas – sukurti jo įvaizdį ir pademonstruoti tas savybes, kurių šiai profesijai reikia. Kad taptum geru modeliu, vien gražaus veido nepakanka. Reikia išmokti elgtis su įvairiais šios industrijos žmonėmis – su fotografais, dizaineriais. Be to, reikia išmokti elgtis ir socialiniuose tinkluose. Daugelis žmonių tokių dalykų nežino. Visa tai jiems dar nauja, todėl reikia mokytis“, – sako agentūros „Elite“ prezidentas V. Mihacis.

D. Obennebo dar visai neseniai susikūrė „Instagram“ paskyrą. Atrodo, kad jis vis dar bando prisišaukti sėkmę. Jis nuolatos publikuoja ne tik savo profesinės veiklos, bet ir asmeninio gyvenimo nuotraukas.

„Instagram“ ir „Facebook“ paskyros turėtų būti skirtos darbui, kur matytųsi, ką esi padaręs. Tai tarsi tavo vardo, tavo prekės ženklo parduotuvė. Jeigu Donatellai (Versace – red.) staiga prireiktų Davidsono, greičiausias būdas jį rasti – per Davidsono paskyrą „Facebook“ ar „Instagram“, – aiškina modelis D. Obennebo.

Fotografijos turi atrodyti autentiškai, net ir spontaniški kadrai turi atitikti tam tikrus reikalavimus.

„Norėčiau kelti tokias nuotraukas, kurios atspindi nuotaiką ar šiaip yra smagios. „Instagram“ nieko oficialaus nėra, bet ir čia ne visos nuotraukos tinka. Nuotraukos gali būti ir juokingos, bet jose vis tiek turi gerai atrodyti“, – nuotraukų viešinimo subtilybėmis dalijasi modelis Alexanderis Ferrario.

Socialiniai tinklai modeliams suteikė galimybę būti savo pačių agentais ir turėti daugiau įtakos. Tai ypač tinka kalbant apie merginas. Pavyzdžiui, supermodelis Cara Delevigne turi 50 mln. sekėjų, o štai Kendall Janner – net 100 mln. 

C. Delevigne, Reuters/Scanpix nuotr.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Kultūra

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...