captcha

Jūsų klausimas priimtas

Operos solistas E. Montvidas spėjo įsimylėti vienišiaus gyvenimą

Retas svečias Lietuvoje operos solistas Edgaras Montvidas šiemet tik kelis kartus lipo į sceną gimtinėje. Jis yra pasiekęs tiek, kad gali pats rinktis, kokius pasiūlymus priimti.
V. Skaraičio (BFL) nuotr.
V. Skaraičio (BFL) nuotr.

Nepaisant įvaldyto balso, tenorui tenka patirti scenoje ir nesėkmių. Neseniai vienas koncertas Versalyje E. Montvidui baigėsi be aplodismentų, nes jo scenos partnerė nualpo prieš pasirodymo kulminaciją. Pats E. Montvidas juokauja, kad jam per karjerą teko matyti ir griūvančias dekoracijas, ir dūžtančias lempas. Ne tokios retos ir atlikėjų traumos – ir pats operos solistas yra baigęs pasirodymą balansuodamas ant vienos kojos.

„Glyndeburno festivalyje siaubingai išsinarinau kelį, kurį man reikėtų operuoti, bet dabar neturiu galimybių. Aš tiesiog slystelėjau ant pyrago gabaliuko, kuris nukrito scenoje man trenkiant į stalą – tik save galiu kaltinti. Scena yra tokia magiška vieta, nes iš karto suvoki ir supranti, ką reikia daryti tuo momentu“, – savo skaudžią patirtį nupasakojo atlikėjas.

Atlikėjo vienatvės jausmas nekankina, nors griežtas darbų tvarkaraštis ir plati darbo geografija šiek tiek apriboja bendravimą su artimais žmonėmis. E. Montvidas sako, kad vienatvė – solisto likimo dalis. Dainininkas tikino senokai pripratęs prie vienišiaus gyvenimo ir jį įsimylėjęs.

„Aš labai išmokau būti su savimi ir kitą kartą geriausia kompanija man – aš pats. Bet taip, tai [dainavimas – LRT] yra vienišiaus specialybė ir tu turi išmokti su tuo būti. Man pradžioje buvo labai nelengva: esu gimęs po dvynio ženklu, man svarbu būti tarp žmonių, bet dabar pajutau, kad bėgant metams ir bręstant, ne visus žmones gali priimti į savo ratą“, – atviravo dainininkas.

E. Montvidas patvirtina, kad scenoje vyrauja didžiulė konkurencija, bet kai kurie režisieriai užsienyje užsiima diskriminavimu ir nurodo, kokio tipo solistų nenori matyti savo spektaklyje. Pats atlikėjas tikina prisižiūrintis ir teigia, kad kūno stiprinimas jam, kaip solistui, irgi labai svarbus.

Tačiau dainininkui tenka stiprinti ne tik savo kūną ir balsą, bet ir emocinę pusiausvyrą. Tai buvo ypač svarbu karjeros pradžioje, kai muzikos apžvalgininkai Vakaruose smarkiai sukritikavo jauną atlikėją.

„Turi užsitarnauti vardą, turi užsidirbti palankumą“, – teigia Lietuvą garsinantis operos solistas.

Visą pokalbį su E. Montvidu išgirsite LRT TELEVIZIJOS laidoje „Stilius“.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Kultūra

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...