Prie garsiojo muziejaus įėjimo dvi eilės – vienoje stovi tie, kurie bilietus nusipirko iš anksto internetu, kitoje – kurie manė įsigysiantys muziejaus viduje. Eilė iš anksto neįsigijusių bilietų beveik nejuda. Galiausiai, ilgai pralaukę eilėje, jie į muziejų nepatenka.
Dėl per didelio žmonių srauto muziejus kelias dienas buvo sustabdęs bilietų prekybą muziejaus viduje, į muziejų buvo galima patekti bilietus įsigijus tiki iš anksto internetu. Tokia sistema piktino turistus, daugelis kalbėjo apie sugadintas atostogas bei informacijos stygių, kiti desperatiškai bandė bilietus įsigyti internetu mobiliaisiais telefonais.
Turistė iš JAV Caroline Castro sako, kad galbūt tokia sistema – gera: „Tie, kurie turi bilietus, greitai patenka į muziejų, bet iš kur apie tai žinoti mums – turistams? Jei būčiau tai žinojusi, neičiau čia ir negaiščiau savo laiko.“
Muziejaus atstovai sako, kad žmonių srautas padidėjo perkėlus lankomiausią meno kūrinį – Leonardo Da Vinci „Monos Lizos“ paveikslą – į kitą muziejaus galeriją ir pailginus muziejaus darbo laiką.
Lankytojų skaičius esą išaugo dvgubai – nuo 25 tūkst. iki 50 tūkst. per dieną. Teikdami prioritetą bilietus įsigijusiems internetu, muziejus esą norėjęs sukontroliuoti lankytojų srautus.
Muziejaus atstovas Vincentas Pomarede teigia, kad prie žymiojo paveikslo susidarančios eilės kyla dėl turistų noro fotografuoti: „Lankytojai dažnai padaro 7–8 „Monos Lizos“ nuotraukas, tuomet darosi „asmenukes“. Taip susidaro didelės eilės, grūstys. Šiomis dienomis bilietus kasose parduodame tik kelias valandas per dieną.“
Iki metų pabaigos muziejus planuoja atsisakyti bilietų prekybos vietoje, į muziejų bus galima patekti tik iš anksto įsigijus bilietus internetu.
Luvras – vienas labiausiai turistų lankomų vietų Paryžiuje. Skaičiuojama, kad praėjusiais metais muziejų aplankė daugiau nei dešimt milijonų žmonių.