captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Rokiškio“ sūrio dabar galima nusipirkti ir Rusijoje, ir JAV

Nuo 2001-ųjų į Jungtines Amerikos Valstijas (JAV) su pertraukomis savo produkciją eksportavęs „Rokiškio sūris“ pernai, metų pabaigoje, vėl atsigręžė į šią rinką. Bendrovės valdybos pirmininkas Dalius Trumpa sako, kad yra dvi priežastys, kurios paskatino įmonę daugiau lietuviško sūrio tiekti amerikiečiams: užsivėrusi Rusijos rinka ir dolerio atžvilgiu atpigęs euras.
Asociatyvi nuotr. V. Skaraičio (BFL) nuotr.
Asociatyvi nuotr. V. Skaraičio (BFL) nuotr.

Nuo 2001-ųjų į Jungtines Amerikos Valstijas (JAV) su pertraukomis savo produkciją eksportavęs „Rokiškio sūris“ pernai, metų pabaigoje, vėl atsigręžė į šią rinką. Bendrovės valdybos pirmininkas Dalius Trumpa sako, kad yra dvi priežastys, kurios paskatino įmonę daugiau lietuviško sūrio tiekti amerikiečiams: užsivėrusi Rusijos rinka ir dolerio atžvilgiu atpigęs euras.

„Pernai metų antroje pusėje supuolė dvi aplinkybės. Mes, kaip įmonė, praradome pelningą Rytų rinką, kas buvo blogoji aplinkybė. Geroji aplinkybė buvo ta, kad nusilpo euras, o sykiu ir litas, ir pardavimai į Ameriką jau galėjo būti nenuostolingi. Todėl, pasinaudodami savo senais ryšiais, grįžome į tą rinką“, – dėsto D. Trumpa.

Pasak jo, kiek „Rokiškio sūrio“ produkcijos bus eksportuojama, priklausys nuo situacijos ne tik JAV rinkoje, bet ir kitose rinkose. „Priklausys nuo dolerio ir euro santykio. Stengiamės eksportuoti ten, kur pelningiausia. Kol kas Amerikos rinka nėra pelningiausia. Bet kadangi turime sutartis su pieno perdirbėjais ir privalome supirkti visą jų primelžiamą pieną, o supirkę pagaminti produkciją ir ją kažkur parduoti, vienas iš pardavimų kanalų yra JAV rinka“, – aiškina bendrovės „Rokiškio sūris“ valdybos pirmininkas.

D. Trumpos teigimu, jei euro ir dolerio santykio tendencijos išliks tokios pačios, pardavimai gali didėti.

„Rokiškio“ sūris vis tiek parduodamas Rusijoje

Rusijai paskelbus draudimą importuoti pieno ir kitus produktus iš Europos Sąjungos (ES), žiniasklaidoje neseniai buvo skelbiama, kad Maskvos parduotuvėje vis dėlto galima rasti ir nusipirkti „Rokiškio“ sūrio. Paklaustas, kaip taip galėjo atsitikti, D. Trumpa sako, kad Rusijoje bendrovė atrado partnerių.

„Eksportuoti į Rusijos Federaciją kaip nebuvo galima, taip negalima. Mes tiesiog radome partnerius, kurie norėjo gaminti produkciją po mūsų prekės ženklu, nes Rusijoje jis buvo gana gerai žinomas. Įsitikinę jų produkcijos kokybe, sudarėme sutartį, kad jie gali naudoti mūsų prekės ženklą, gamindami savo produkciją Rusijoje ir pardavinėdami ją toje šalyje“ – teigia bendrovės „Rokiškio sūris“ valdybos pirmininkas.

Jis priduria, kad su partneriais susitarta ne tik dėl sūrio, bet ir dėl kitų produktų, pavyzdžiui, varškės. „Pasirinkome tokią strategiją, kad prekės ženklas toje rinkoje turėtų išlikti matomas. Iš kitos pusės, turime būti garantuoti tos produkcijos kokybe – bet kam tų ženklų nedaliname. Tai buvo gana ilgas darbas. Ir jis pasisekęs“, – pabrėžia D. Trumpa.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Kalba Vilnius

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...