captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Top Gear“ transliacijos nutraukimas BBC kainavo 4 mln. žiūrovų

Praėjusio sekmadienio vakarą BBC2 kanale vietoje vienos populiariausių visame pasaulyje laidų „Top Gear“ buvo rodoma dokumentika apie Didžiosios Britanijos karinių oro pajėgų „Royal Air Force“ komandą. Po konflikto su prodiuseriu „Top Gear“ vedėjas Jeremy Clarksonas praėjusią savaitę buvo nušalintas nuo pareigų, o 22-ojo sezono „Top Gear“ serijų rodymas atidėtas neribotam laikui.
Jeremy Clarksonas, Sipa USA/Scanpix nuotr.
Jeremy Clarksonas, Sipa USA/Scanpix nuotr.

Praėjusio sekmadienio vakarą BBC2 kanale vietoje vienos populiariausių visame pasaulyje laidų „Top Gear“ buvo rodoma dokumentika apie Didžiosios Britanijos karinių oro pajėgų „Royal Air Force“ komandą. Po konflikto su prodiuseriu „Top Gear“ vedėjas Jeremy Clarksonas praėjusią savaitę buvo nušalintas nuo pareigų, o 22-ojo sezono „Top Gear“ serijų rodymas atidėtas neribotam laikui.

„The Guardian“ praneša, kad „Royal Air Force“ dokumentiką sekmadienio vakarą per BBC2 stebėjo 1,3 mln. žiūrovų (5,7 proc. TV auditorijos), kai paskutinės rodytos „Top Gear“ laidos auditorija buvo 5,1 milijono (19,4 proc. TV auditorijos).

Pirmadienį „Top Gear“ interneto tinklalapyje atsirado žinia apie artėjančio sekmadienio laidos atšaukimą – kovo 22-ąją „Top Gear“ BBC2 eteryje  vėl nepasirodys.

„Top Gear“ yra pati populiariausia BBC2 kanale transliuojama laida, kasmet BBC iždą papildanti 70,1 mln. eurų pajamų.

Nėra žinoma, kodėl J. Clarksonas buvo suspenduotas. Viena populiariausių versijų – filmuojant vieną laidos epizodų jis susikivirčijo su prodiuseriu ir jam smogė, tačiau pats laidos vedėjas ją neigia.

Šaltinis www.15min.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Įvairenybės

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close