captcha

Jūsų klausimas priimtas

Rusė savo katiną perkėlė į žymius paveikslus

Rusijos menininkė Svetlana Petrova išgarsėjo dėl savo neįprastų internetinų meno kūrinių – jos didžiulis katinas Zaratustra atsiranda pasaulinio garso portretuose.   
Zaratustra – Titiano paveiksle, FATCATART nuotr.
Zaratustra – Titiano paveiksle, FATCATART nuotr.

Rusijos menininkė Svetlana Petrova išgarsėjo dėl savo neįprastų internetinų meno kūrinių – jos didžiulis katinas Zaratustra atsiranda pasaulinio garso portretuose.    

Prieš parodą Didžiojoje Britanijoje, kuri interneto memui leis įgauti fizinę formą, menininkė BBC pasakojo, kaip jai gimė idėja savo katiną perkelti į žymius paveikslus.   

„2008 metais mirė mano mama ir paliko man Zaratustrą. Man buvo didžiulė depresija ir porą metų aš negalėjau nieko kurti. Atsitiktinai draugas manęs paklausė, kodėl aš nedarau jokio meno projekto su savo katinu, nes jis toks juokingas.   

Aš ir anksčiau turėjau kačių ir įtraukdavau jas į savo darbą, pvz., vaidinimus teatre, aš dariau joms kostiumus. Taigi aš galvojau: ką gi galėčiau daryti su Zaratustra, nes mama jį išpaikino ir jis – toks storas“, – prisimena S. Petrova.

Moteris pasakoja pastebėjusi, kad Zaratustra mėgsta pozuoti ir yra labai inteligentiškas katinas: „Jis mėgsta gulėti ant nugaros ir daryti keistas grimasas, lyg su kuo nors kalbėtųsi“. Taigi jai kilo mintis jį fotografuoti ir įterpti į žymius paveikslus.    

Menininkei gautas rezultatas patiko, tad ji nusiuntė kūrinius kai kuriems draugams, kitiems menininkams ir galerijoms: „Visi labai juokėsi, taigi aš sukūriau internetinį puslapį ir tada pamiršau apie jį, kadangi turėjau kitą projektą. Po kelių mėnesių kitas draugas pamatė vieną iš darbų mano albumuose ir paklausė, kodėl aš jį turiu. Aš jam pasakiau, kad tai mano katė, ir jis pasakė: tavo katė yra visame internete.“

Tada S. Petrova ėmėsi specialios fotosesijos su profesionaliu fotografu ir komanda, kuri linksmina Zaratustrą. „Bet kartais jis yra prastos nuotaikos ir aš turiu laukti mėnesius, kol jis sutiks padaryti reikiamą išraišką. [...] Aš matau jo pozą ir bandau įsivaizduoti, į kurį paveikslą jis galėtų patekti, arba aš surandu paveikslą ir bandau jį priversti nutaisyti tokią išraišką, kokios reikalauja paveikslas.“  

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Įvairenybės

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close