captcha

Jūsų klausimas priimtas

Ką populiariausia kinų Naujųjų metų dovana sako apie šalies ekonomiką?

Pagal mėnulio kalendorių prasidėjusių Naujųjų metų populiariausia dovana Kinijoje šiais metais tapo riešutų rinkinys „Trys voverės“. Jų interneto parduotuvėje „T-mall“ buvo parduota 150 000 vienetų. Dėžutėje supakuoti septyni pakeliai pekano ir lazdyno riešutų sveria apie 1700 gramų. Visa pakuotė papuošta ant arklio jojančios voverės paveiksliuku. Ką šis riešutų rinkinys gali papasakoti apie Kiniją ir jos ekonomiką?
taobao.com nuotr.
taobao.com nuotr.

Pagal mėnulio kalendorių prasidėjusių Naujųjų metų populiariausia dovana Kinijoje šiais metais tapo riešutų rinkinys „Trys voverės“.

Jų interneto parduotuvėje „T-mall“ buvo parduota 150 000 vienetų. Dėžutėje supakuoti septyni pakeliai pekano ir lazdyno riešutų sveria apie 1700 gramų. Visa pakuotė papuošta ant arklio jojančios voverės paveiksliuku. Ką šis riešutų rinkinys gali papasakoti apie Kiniją ir jos ekonomiką?

Internetinis verslas Kinijoje yra populiarus. Riešutų rinkinys „Trys voverės“ internetinei rinkai buvo pristatytas 2012 metais, per mažiau nei tris mėnesius ši prekė sparčiai išpopuliarėjo. Praėjusiais metais internetinėje parduotuvėje „T-mall“ tai tapo dažniausiai parduodamas riešutų rinkinys. Be to, šios internetinės dovanos pardavimai per kinų Naujuosius metus išaugo 48 proc., lyginant su praėjusiais metais, rašo qz.com.

Parėjusių metų liepos mėnesį internete parduodamas rinkinys „Trys voverės“ pritraukė 1,5 mln. JAV dolerių investicijų iš JAV kompanijos „IDG Capital“, dar 6 mln. dolerių iš įmonės „Capital Today Group“.

Taupymo priemonės taikomos ne tik vyriausybei. Internetinės parduotuvės taip pat pritaikė dideles nuolaidas maistui, gėrimams, elektronikos prekėms. Kartais nuolaidos siekia net 70 procentų. Riešutų rinkinio „Trys voverės“ pakuotės kaina nuo 315 juanių sumažėjo iki 159 juanių (26 JAV dolerių).

Pasirodo, kinų pirkėjai mėgsta mielus dalykus. „Trys voverės“ internetiniame puslapyje „T-mall“ turi 480,000 pasekėjų, ši prekė sudarė 87 proc. internetinės parduotuvės pardavimų praėjusiais metais. Manoma, kad tai galėjo lemti mielas prekės ženklas.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Įvairenybės

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...