captcha

Jūsų klausimas priimtas

JAV valstybės departamentas išleido 630 tūkst. dolerių populiarumui „Facebook“

JAV vyriausybės griežto taupymo ir biudžeto išlaidų mažinimo metu JAV valstybės departamentas per pastaruosius dvejus metus išleido 630 tūkst. JAV dolerių, kad gautų milijoninius teigiamus įvertinimus socialiniame tinkle „Facebook“.
BFL nuotr.
BFL nuotr.

JAV vyriausybės griežto taupymo ir biudžeto išlaidų mažinimo metu JAV valstybės departamentas per pastaruosius dvejus metus išleido 630 tūkst. JAV dolerių, kad gautų milijoninius teigiamus įvertinimus socialiniame tinkle „Facebook“.

Apie tai ketvirtadienį pranešė laikraštis „Daily Telegraph“.

2011 ir 2012 metais buvo vykdomos dvi „reklamos kampanijos“, kurių metu socialiniame tinkle „Facebook“ už departamento atstovų pateikiamos informacijos populiarinimą ir komentavimą bei dalinimąsi šia informacija vartotojams buvo mokama.

„Didinant gerbėjų skaičių buvo siekiama pritraukti susidomėjimą iš užsienio“, – rašoma ataskaitoje.

JAV valstybės departamentas „pirkdavo gerbėjus“, kurie, spausdami „Patinka“, populiarina socialinės grupės turinį. Vis dėlto pastebėta, kad tokie asmenys nerodė „tikro susidomėjimo“ ir vargu ar bendradarbiautų su departamentu ateityje.

Šaltinis www.elta.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Įvairenybės

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close