captcha

Jūsų klausimas priimtas

Naujasis „Toblerone“ dizainas nuvylė šokolado gerbėjus

Šokolado „Tobleron“ gerbėjai Jungtinėje Karalystėje nepatenkinti bendrovės „Mondelez“ sprendimu pakeisti šokolado plytelės dizainą. Šių metų spalį tarptautinė šokolado gamintoja „Mondelez International“ paskelbė, kad Jungtinėje Karalystėje šokoladas „Toblerone“ bus parduodamas kiek pakeistos formos, informuoja BBC.
Scanpix/Reuters nuotr.
Scanpix/Reuters nuotr.

Bendrovės teigimu, dėl sumanytų pokyčių turėtų sumažėti gaminio svoris. Anot gamintojos, tokiam žingsniui ryžtasi norint pažaboti išlaidų šokolado gamybai augimą.

Pakuotės, kurios anksčiau svėrė 400 gramų, dabar sveria 360 gramų, o 170 g pakuotės – 150 gramų. Pakuotės dydis nepasikeitė, bet pasikeitė garsioji šokolado forma.

Plytelę „Toblerone“ sudaro keletas sujungtų tarpusavyje trikampiukų. Pagal vieną iš versijų, šie trikampiukai primena Materhorno kalną Šveicarijos Alpėse.

Naujajame gaminio variante, parduodamame Jungtinėje Karalystėje, „kalneliai“ tapo siauresni, o „slėniai“ platesni.

Bendrovė teigė turėjusi rinktis – arba keisti šokolado formą, arba didinti kainas.

„Toblerone“ socialinių tinklų puslapyje vartotojai stebisi, kad bendrovė galėjo sumažinti plytelės ilgį, užuot keitusi formą. Daugelis vartotojų prašo grąžinti ankstesnę šokolado formą.

Kiti maisto produktų gamintojai Jungtinėje Karalystėje neseniai pranešė apie išaugusias kainas, nes po britų sprendimo pasitraukti iš ES smarkia nusilpo svaras.

„Mondelez International“ atstovas pareiškė, kad šokolado formos pakeitimas niekaip nesusijęs su „Brexit“, nors ir pripažino, kad svaro kursas dabar išties nepalankus bendrovei.

Šaltinis www.elta.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Įvairenybės

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...