captcha

Jūsų klausimas priimtas

J. Bondo manija: ką jis reklamuos po „Spektro“?

Jamesas Bondas – vienas didžiausių išgalvotų automobilių asų ir dažnas verslininkas įsitikinęs – automobilius jis reklamuoja veiksmingiau nei tikri lenktynininkai, prakaitą liejantys tikrose lenktynių trasose.
Reuters/Scanpix nuotr.
Reuters/Scanpix nuotr.

Štai „Aston Martin“ reklamoje J. Bondas kviečia išbandyti vieną naujausių automobilio gamintojų modelių. Tik įspėja automobilio nedaužyti, nes teks grąžinti pinigus. O jis – J. Bondas – gavo kelis šansus sudaužyti „Aston Martin“ už dyką. Gamintojui nuostoliai atsipirko su kaupu. Šis prekės ženklas dabar jau neatskiriamas nuo J. Bondo ir tai pritraukė daugybę pirkėjų.

„Aston Martin“ siekia nustatyti madas, todėl mums labai svarbu išlikti „ant bangos“ ir suprasti, kas sukelia troškimą pirkti. Mes stengiamės kurti troškimą pirkti per asociacijas, technologijas ir puikų įvaizdį. Mes netgi turime tokią „mantrą“ – galia, grožis ir siela. Grožiu mes gėrimės, bet dar reikia pridėti technologijų ir suprasti, kokių ateityje žmonės norės sportinių automobilių“, – pasakojo „Aston Martin“ atstovas Marekas Reichmanas.

O norės tikriausiai to, ko per filmus ieško pats J. Bondas. Greta „Aston Martin“ automobilių, įvairių naujausių technologijų prietaisai pasirodo visuose dviejose dešimtyse filmų apie J. Bondą. Beje, kaip ir įvairūs J. Bondo pamėgti gėrimai ar J. Bondui simpatizuojančių moterų papuošalai.

Reklamų specialistai pastebi, kad visus minėtus J. Bondo daiktus kuo toliau, tuo labiau reklamoje išnaudoja didžiosios bendrovės. O šiemet, kai lapkritį išleidžiamas jau dvidešimt ketvirtas filmas, pavadinimu „Spektras“, reklamų karštligė pakilusi kaip niekad.

Apie ją žiūrėkite reportaže.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Įvairenybės

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close