captcha

Jūsų klausimas priimtas

Draudikai: šuo gali sugadinti lubas, greitpuodis – sienas, o aukštakulniai – BMW kapotą

Ne visuomet reikia laukti pilnaties, kad gyventojai praneštų apie juos ištikusias netradicines bėdas ar kuriozines situacijas. Ant prabangaus BMW kapoto aukštakulniais vaikščiojanti mergina, neprižiūrėto šuns sugadintos lubos ar iš sprogusio greitpuodžio ant sienų ištiškę riebalai – tai tik kelios įdomesnės istorijos, su kuriomis kasdien susiduria ne gyvybės draudimo bendrovių specialistai, rašoma pranešime spaudai.
AFP/Scanpix nuotr.
AFP/Scanpix nuotr.

Ne visuomet reikia laukti pilnaties, kad gyventojai praneštų apie juos ištikusias netradicines bėdas ar kuriozines situacijas. Ant prabangaus BMW kapoto aukštakulniais vaikščiojanti mergina, neprižiūrėto šuns sugadintos lubos ar iš sprogusio greitpuodžio ant sienų ištiškę riebalai – tai tik kelios įdomesnės istorijos, su kuriomis kasdien susiduria ne gyvybės draudimo bendrovių specialistai, rašoma pranešime spaudai.

„Mūsų darbuotojai pasirengę padėti visiems mūsų klientams. Dažnai sprendžiame buitiškas, kartais keblesnes, retkarčiais – skaudžias situacijas. Tačiau pasitaiko netradicinių, netgi kuriozinių atvejų, kurie įsimena. Pavyzdžiui, neseniai prabangaus BMW vairuotojas nukentėjo nuo merginos, kuri sukirtusi rankomis su draugais užsiropštė ant minėto automobilio. Panelės avantiūra baigėsi liūdnai, nes kulniukais automobiliui padaryta žala siekė kelis šimtus eurų. Teko išgirsti ir gyventojų skundą dėl ant namo įsikūrusių gandrų, kurie apdergė visą stogą. Deja, gamtosaugininkai padėti negalėjo, nes paukščiai ant pastato nutūpė perėjimo metu. Tokie nuostoliai vidutiniškai siekia 300 eurų“, – pasakoja Ana Šurpickaja, draudimo bendrovės BTA skambučių centro vadovė.

Gyventojus ištinka neeilinės bėdos

Pasak specialistės, vienas neįprastas įvykis nutiko Italijoje, kai neblaivus jaunuolis paslydo ant grindinio ir buvo nugabentas į ligoninę, iš kurios greitai pabėgo, tad draudimo išmokos negavo. Kitas asmuo į draudimo bendrovės skambučių centrą taip pat kreipėsi netradiciniu prašymu: „Labas vakaras, aš važiavau žvejoti. Aš apdaužiau mišką ir noriu registruoti įvykį kaip nukentėjęs.“

Vargo pridaro greitpuodis arba šuo

Taip pat vienai draudimo bendrovei teko nagrinėti įvykį, kuomet gyventojas pranešė, kad jo lubas apgadino neprižiūrėtas kaimynų šuo, mat pro jas prasiskverbė jo šlapimas. Kito kliento namų sienas apgadino sprogęs greitpuodis, kuriame buvę riebalai ištiško po visą virtuvę.

Žalos pridaro ir naminiai, ir laukiniai gyvūnai

Užsienio bendrovės taip pat fiksuoja ne vieną ekstravagantišką įvykį. Britų naujienų portalas Dailymail.com mini istoriją, kuomet 62 metų vyras draudimo bendrovei pranešė, kad vėjas jam nuo veido nupūtė akinius, o šie atsitrenkė į pravažiuojančią mašiną.

Kita 86 metų moteris draudimo bendrovei pranešė, kad garaže įstrigusi voverė išdaužė langą ir pabėgo, taip pridarydama nemenkų nuostolių.

73 metų vyriškis draudimo bendrovei pareiškė, kad sraigės suėdė brangų kilimą, o kitas vyras teigė, kad jo sofą sugadino iš virtuvės aliejaus butelį pavogęs ir ant audinio jį išpylęs šuniukas. 

Per pilnatį – dešimtadaliu daugiau  neįprastų skambučių

Specialistai pastebi, kad neįprastų atvejų, kaip niekad daug užfiksuojama per pilnatį. Šiuo periodu draudikai sulaukia iki 10 procentų daugiau skambučių, kuriais žmonės praneša apie neeilinius nutikimus.

Pasak A. Šurpickajos, per pilantį skambučių centro darbuotojams teko išklausyti tiesiog išsipasakoti norinčių žmonių. Kartą vieną darbuotoją net bandyta supiršti su pašnekovės sūnumi, nors ir rečiau, tačiau tenka išgirsti ir piktesnį žodį.

Statistiškai įvairesniais ir netradiciniais klausimais į darbuotojus dažniau kreipiasi moterys. Vyresnio amžiaus gyventojai linkę pagalbos prašyti ištikus neeilinėms situacijoms.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Įvairenybės

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...