captcha

Jūsų klausimas priimtas

Apklausa: lietuviai bučiuojasi dažniau nei latviai ar estai

Penktadalis Baltijos šalių gyventojų teigia mėgstantys bučiuotis ir mielai tai darantys ir tik 6 proc. Lietuvos, 7 proc. Latvijos bei 5 proc. Estijos piliečių bučinių linkę vengti. Lietuvos gyventojai romantiškus bučinius dovanoja dažniau: kasdien ar keliskart per savaitę romantiškai bučiuojasi 70 proc. apklaustųjų Lietuvoje, 66 proc. Latvijoje ir 65 proc. Estijoje, rašoma pranešime spaudai.
A. Ufarto (BFL) nuotr.
A. Ufarto (BFL) nuotr.

Penktadalis Baltijos šalių gyventojų teigia mėgstantys bučiuotis ir mielai tai darantys ir tik 6 proc. Lietuvos, 7 proc. Latvijos bei 5 proc. Estijos piliečių bučinių linkę vengti. Lietuvos gyventojai romantiškus bučinius dovanoja dažniau: kasdien ar keliskart per savaitę romantiškai bučiuojasi 70 proc. apklaustųjų Lietuvoje, 66 proc. Latvijoje ir 65 proc. Estijoje, rašoma pranešime spaudai.

Apklausa, kuria siekta įvertinti trijų Baltijos valstybių gyventojų požiūrį į romantiškus bučinius, atlikta gėrimų gamintojos „Coca-Cola“ iniciatyva. Dalis apklaustųjų bučiniais išreiškia šiltus ir draugiškus jausmus kitam asmeniui, tačiau dauguma teigia besibučiuojantys tik su mylimu žmogumi: tai pažymėjo 44 proc. Lietuvos, 54 proc. Latvijos ir net 64 proc. Estijos gyventojų.

Pastarieji pasirodė esą romantiškiausi – net 77 proc. apklaustųjų Estijoje dažniausiai bučiuojasi romantiškai į lūpas. Tokiam bučiniui pirmenybę teikia 73 proc. latvių ir 68 proc. lietuvių. Tyrimas atskleidė, kad apskritai visose trijose Baltijos šalyse dažniausiai bučiuojamasi su mylimaisiais, partneriais ar sutuoktiniais. Taip teigia 84 proc. Lietuvos, 85 proc. Latvijos ir 96 proc. Estijos gyventojų.

„Pradėdami naują kampaniją, susijusią su bučiniais, norėjome išsiaiškinti, ką apie juos galvoja trijų Baltijos šalių gyventojai. Tyrimas akivaizdžiai atskleidžia, kad esame gana romantiškos tautos ir bučiniams teikiame ypatingą prasmę. Todėl tikime, kad naujoji koncepcija, jog kiekvieną kartą geriant „Coca-Cola“ ji tarsi pabučiuoja mus, bus artima ir mūsų šalių gyventojams“, − komentavo Ieva Matulaitienė, „Coca-Cola“ rinkodaros vadovė Baltijos šalyse.

„Coca-Cola“, minėdama savo klasikinio dizaino buteliuko 100 metų jubiliejų, visame pasaulyje vykdo kampaniją „Džiaugsmo bučinys“ (Kiss Happiness - angl.), kurios veidais kartu su pasaulinio garso žvaigždėmis tapo Lietuvos atstovai šių metų Eurovizijos dainų konkurse Monika ir Vaidas.

Lietuvoje mes dar labai kuklinamės, mums sunku atvirai išreikšti meilę ir džiaugsmą. Bet labai smagu sužinoti, kad bent artimiausiems žmonėms tuos bučinius drąsiai daliname. Visą šį laiką, kol ruošėmės Eurovizijai, mes bandėme priminti, kad mylėti, išreikšti meilę yra labai gerai. Bučiniai yra puiki forma tai padaryti, pastebėjo dainininkai Vaidas Baumila ir Monika Linkytė.

Tyrimas atskleidė, kad Lietuvos ir Latvijos gyventojai bučinius pirmiausia sieja su romantiškais jausmais. Paprašyti pasirinkti vieną žodį bučiniui apibūdinti, lietuviai ir latviai dažniausiai minėjo „meilę“ – atitinkamai 15 ir 19 proc.  

Respondentams Lietuvoje bučiniai taip pat susiję su saldumu (11 proc.) ir malonumu, Latvijoje – švelnumu (10 proc.) ir aistra (7 proc.). Aistringesnių asociacijų bučiniai kelia Estijos gyventojams, kurie bučinius pirmiausia sieja su malonumu (17 proc.) ir aistra (11 proc.).

Reprezentatyvų Lietuvos, Latvijos ir Estijos tyrimą dėl romantiškų bučinių atliko bendrovė „Spinter Research“, balandį apklaususi 3016 respondentų trijose Baltijos šalyse.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Įvairenybės

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...