Gyvenimas

2019.01.21 10:40

Mankšta neišlipus iš lovos: keletas pratimų jus prabudins iškart

LRT TELEVIZIJOS laida „Labas rytas, Lietuva“, LRT.lt2019.01.21 10:40

Kaip žvaliai pradėti rytą, ką tik prabudus? Sporto ir sveikatos specialistai skatina nepatingėti atlikti nesudėtingą mankštą, kurią galima daryti dar neišlipus iš lovos. Pratimai skirti kojų ir rankų galūnėms išjudinti, taip pat veido raumenims.

Pasak Lietuvos sporto universiteto dėstytojos Mildos Treigienės – šią mankštą galite atlikti tik pramerkę akis – ar po nakties, ar po dienos miego. Pirmiausia reikia išjudinti galūnes – pasukioti galvą į abi puses, tada mankštinti kaklą.

Vėliau patariama kelti pečius prie ausų, užversti ir ištiesti plaštakas bei pėdas (mažiausiai po kelis kartus). Tada – sulenkus kojas ties keliais, kelti dubenį į viršų  (palaikyti 2 sekundes ir leisti žemyn).

Mankštos pabaigoje M. Treigienė taip pat pataria mankštinti ir veido raumenis – stipriai susiraukti ir tada vėl visiškai atpalaiduoti veidą.

LSU dėstytoja primena – kuo žmogus vyresnis, tuo daugiau kartų reikėtų kartoti pratimus.

Visa ryto mankšta – įraše (nuo 14:54 iki 23:49).